Vraag

sex met oma

  • 28 February 2022
  • 7 reacties
  • 3336 Bekeken

hallo.

ik ben twan en ik heb iets wat ik wil vertellen. ik heb seks gehad met mn oma! 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9: Plaats geen choquerende seksuele inhoud op het forum. 

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Anne / De KIndertelefoon

 

 


7 reacties

Het is illegaal 

Ik heb vaak gehoord over sex met moeder 

Nooit sex met oma

Het is echt hartstikke illegaal 

Ik zou ermee stoppen 

 

Zelle

Reputatie 4
Badge +2

10+ voor je fantasie rijke verhaal. -1 voor de geloofwaardigheid

Badge

Hallo Twan,

Dat is denk ik niet zo goed want dat is incest.

En vrijen met volwassenen is al illegaal in Europa.

Mvg,

Janoxerr

Wel jammer, doe je zoveel moeite om een verhaal te verzinnen word hij verwijdert. Nouja even kort:

Dit forum is bedoelt om mensen te helpen die dat nodig hebben, dus stop met verhalen te verzinnen, Ik hoef opzich niet perse van elke 10 jarige zijn natte droom te weten. als er wel echt iets is kan je het natuurlijk altijd even laten weten

Als dit wel echt zou zijn sorry dan :)

Groetjes

 

Badge

BRO WAT

Badge

Het is illegaal 

Ik heb vaak gehoord over sex met moeder 

Nooit sex met oma

Het is echt hartstikke illegaal 

Ik zou ermee stoppen 

 

Zelle

ja met je oma is echt veel erg gast stop nu!!

Reputatie 1
Badge +1

@justtalking wie zegt dat het fake is?

Reageer