Skip to main content

hallo allemaal.

afgelopen zaterdag ging ik (15 jaar)  naar mijn nicht (15 jaar)  toe, wij wonen heel dichtbij elkaar.  en hun hebben thuis zo'n soort regel dat ze binnen in hun ondergoed lopen. hun en ik zijn heel close dus ik doe dit ook. 

toen we naar boven gingen liepen we op de trap en maakte zij een grapje dat je naar achter gaat met je kont dat je kont in de ander zijn gezicht komt. dit lukte iets te extreem want zij was nat en ik likte haar soort van. we liepen allebei lachend verder.

eenmaal aangekomen op haar kamer hadden we een kwartier gekletst enzo. haar moeder (mijn tante)  kwam naar boven en zei dat hun boodschappen gingen doen. ik en zij waren dus nu alleen thuis.  we kletste iets verder en kwamen op het onderwerp van volwassenen speeltjes. 

ik vroeg uit nieuwsgierigheid op zij ze ook had. ze zei ja en liet ze zien. ze had een dildo, magic wand, rode roos en een roze eitje. ze zei wil je zien. ik snapte niet goed wat ze bedoelde en zei maar ja. zij was toen naakt en ging met die dildo spelen. zij squirtte over me heen en ze zei dat mijn pik beter paste (door dit allemaal had ik natuurlijk al een stijve). 

we hadden ongeveer 50minuten seks. begon met voorspel en hebben bijna alles gedaan. ze deed met een bericht of ik morgen langs kom omdat ze dan weer alleen thuis is. ze wou 69, anaal en slikken proberen. ik wil het graag maar weet niet of goed is. ze is heel knap en Populair. 

Ik zou je adviseren om de andere topics te lezen met het zelfde onderwerp. 

Maar antwoord op je vraag is

nee zou ik niet doen, dit is incest en kan gevolgen hem voor de omgang in de familie, er kan ruzie ontstaan etc.

 

En als je het toch doet gebruik dan een condoom, zowel voor anaal als normaal. 

 

 

Groetjes, 

@Ann0 


Ik zou het doen zolang het goed voelt

 


Reageer