Skip to main content

Hallo Ik ben 14 en er was iets raars gebeurt zondag toen mijn nicht op bezoek kwam omdat mijn moeder jarig was kwam ze op mijn kamer toen ik zat te gamen op mn ps4 en toen kwam ze naast me liggen en stelde ze gwn normale vragen en later kwam ze heel dicht bij me zitten en ging ze met dr hand op mn been en toen ging ze haar shirt uit doen en ik deed alsof ik niks door had en toen ging ze met haar hand mij aftrekken en toen vroeg ze of ik sex wou en voor dat ik kon antwoorden ging ze me pijpen toen hadden we sex gehad, we deden het wel met een condoom. Maar het zit me de hele dag dwars of ik beter nee kon zeggen en of ik het nu moet zeggen tegen mijn moeder

Ik zou  eerst goed met je nichtje er over praten en onder andere  aan haar vragen of jullie het tegen jullie ouders gaan zeggen. 


Waar zit je precies over in? Of het mag, of je het wel wilde, of je het wilt zeggen tegen je moeder?

Als je het zelf ook wilde, jullie niet veel in leeftijd schelen en het veilig deden zoals je zegt mag het wel volgens mij. Maar ik snap het als het vervelend voelt om het als geheim te dragen.

Liefs vosje.


Ze is 16 is het straf baar?


Waar zit je precies over in? Of het mag, of je het wel wilde, of je het wilt zeggen tegen je moeder?

Als je het zelf ook wilde, jullie niet veel in leeftijd schelen en het veilig deden zoals je zegt mag het wel volgens mij. Maar ik snap het als het vervelend voelt om het als geheim te dragen.

Liefs vosje.

Ze deed t opeens en ze had t blijkbaar bij zich, maar ik ben 14 en zij 16 is het straf dus strafbaar?


Hey, ik ben geen expert ofzo maar het lijkt me niet strafbaar als je beide minderjarig bent en  jullie maar 2 jaar schelen. Ik zou kijken of er iemand is met wie je erover kan praten, bijvoorbeeld in je omgeving  of de kindertelefoon. Ik vind dat zij jou niet had mogen overvallen en als oudste ook de verantwoordelijkheid had om te checken of jij dit ook echt wilde. Succes!

Liefs vosje


Het is wel strafbaar volgens de wet als je 16 bent en je hebt sex met iemand die jonger dan je is het strafbaar 


Incest is niet normaal,  je moet het idd vertellen aan je moeder want dit is gewoon fucked up.


Hoi,

@Trollmeister  stelt een goede vraag, of het strafbaar is dat hij, als 14-jarige, seks heeft gehad met zijn nicht van 16.

Zoals  @Kaastaart al zegt, is het inderdaad niet toegestaan aan iemand van 16 om seks te hebben met iemand van 15 of jonger.  Seks tussen een neef en een nicht is wel legaal, een neef en een nicht mogen een relatie hebben, trouwen etc. Dit valt niet onder incest.

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 


Reageer