Vraag

sex met mn vriendje en bang dat ik niet meer kan lopen daarna

  • 20 May 2022
  • 7 reacties
  • 2430 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Weet de weg
  • 21 reacties

Hallo ik ben Guus (niet echte naam) mn vriendje komt zo en dan gaan we sex hebben dat hebben we net al met elkaar over gesnapt, maar ik ben bang dat als hij me zo meteen anaal heeft genomen dat ik daarna niet meer kan lopen van de pijn want ik heb wel een paar keer mezelf gevingerd en toen had ik echt veel pijn. Ik heb nog een vraag weten jullie misschien een paar lekkere standjes om te doen. Ik heb hem al een paar keer gepijpt en hij mij en ook een paar keer ze kont gebeft en hij mij ook maar dit wordt de eerste keer sex. Dus hebben jullie tips. We gebruiken trouwens een condoom 


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik snap dat je er veel zin in hebt, maar als je bang bent dat het teveel pijn gaat doen, kan je het misschien beter niet doen. Wat je naar mijn mening hoe dan ook moet doen is het aangeven bij hem en erover praten.

Succes en natuurlijk heel veel plezier :)

Reputatie 1
Badge

@Anoniemiteit 
Vannacht hebben we het gedaan k was niet bang Niet bang dat de sex pijn deed maar zeg maar erna nu dus en het enige wat ik echt kan is liggen want heb echt pijn aan mijn kont. Heeft iemand tips om de pijn te verzachten?

probeer pijnstilllers?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

vgm hangt dat af van hoe lang en hoe ruig je seks is, ik zou me er verder niet zoveel zorgen over maken. 

Badge

onnodige quote verwijderd 

Als je geen pijn wilt gebruik dan glijmiddel of iets anders dan voelt het lekkerder en niet zo hard

 

 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik snap dat je er veel zin in hebt, maar als je bang bent dat het teveel pijn gaat doen, kan je het misschien beter niet doen. Wat je naar mijn mening hoe dan ook moet doen is het aangeven bij hem en erover praten.

Succes en natuurlijk heel veel plezier :)

Vannacht hebben we het gedaan k was niet bang Niet bang dat de sex pijn deed maar zeg maar erna nu dus en het enige wat ik echt kan is liggen want heb echt pijn aan mijn kont. Heeft iemand tips om de pijn te verzachten?

Ik had aleen last van buikkrampen maar de pijn zal morgen er bijna niet meer zijn

Badge

ik wil serieus echt jou vriend zijn dat lijkt me zo leuk!

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Reageer