Hallo,
Laatst waren mijn ouders bij vrienden voetbal kijk en en bleven daar slapen. Dus bleven ik(16) en mijn zus (18) alleen thuis (dit doen we wel vaker).
we zijn heel close samen en hebben goeie gesprekken samen, zo ben ik te weten gekomen dat zij ontmaagd is en heb ik haar verteld dat ik maagd ben maar ook graag ontmaagd wouw worden. Een paar dagen later gebeurde het volgende: ik lag vanwege de hitte in mijn onderbroek op bed lekker een beetje tiktoks te kijken toen opeens mijn zus binnenkwam. Ze had een handdoek om en liet deze vallen waardoor ze naakt in mijn kamer stond. Ze zei; weet je nog ons gesprek een paar dagen geleden, ik zei verschikt ja, ze zei wil je op mij oefenen, broertje, ik wist niet zo goed wat me overkwam: ik heb wel eens over haar gefantaseerd( ze is best wel knap en heeft prima rondingen enzo) maar aan de andere kant is en blijft het mijn zus. In versteldheid wist ik niet zo goed meer wat ik zei dus zei ik ja,
(Tekst aangepast door de Kindertelefoon vanwege regel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.) .
We hebben sex gehad. Tijdens de sex vond ik het stiekem eigenlijk toch wel heel erg lekker en wil dit eigenlijk ook wel vaker doen, maar het punt is dat ik misschien te veel heb laten merken dat ik het niet fijn vond terwijl ik het achteraf gezien nog wel een keertje wil. hoe zeg ik dit tegen mijn zus?
Ik weet het is incest enzo en ik moet het beter niet doen maar hoe vraag ik of ze weer een keer wilt?