Skip to main content

Sex met mijn buurman

• March 4, 2025
  • 3 reacties
  • 1381 Bekeken

Het was laat en ik lag op de bank alleen thuis, toen plots de buurman aanbelde.  Hij vroeg hoe het met me ging en liep naar binnen, hij zij dat ie wel weer eens een keer toe was aan wat gezelligheid (hij is 55). Ik wist niet zo goed wat hij daarmee bedoelde, maar toen greep hij onder mijn BH. Ik schrok maar durfte niets te zeggen. Stiekem vond ik het best een fijn gevoel, en voordat ik het wist waren we in mijn slaapkamer. Ik raakte opgewonden.  Uiteindelijk hadden we sex maar ik weet niet wat ik nu moet doen. 

3 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 4, 2025

Hoi ​@Lenaa 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2025

Hij heeft je verkracht: een volwassene  mag geen seks hebben met een  14-jarige.  Ook niet als je dat zelf opwindend vond. 

Ga naar de politie voordat hij het nog eens doet, misschien op een moment dat je er geen zin in hebt en hij je vervolgens dwingt.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2025

Hey! Dit is echt op geen enkele manier goed of normaal!  Ik ben het eens met ​@Diana . Dat die man dat deed is echt totaal fout en slecht en je bent door hem overweldigt en dat is helemaal verkeerd. Laat je helpen, bel de Kindertelefoon en ook de politie! Liefs, Tover xxx

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

https://www.politie.nl/informatie/wanneer-bel-ik-0900-8844.html