Vraag

Sex met leerling en leerkracht

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 4587 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen 

Deze toetsen periode had ik het erg moeilijk met mijn examen wiskunde en dus zat er wat langer aan om mijn wiskunde examen te maken iedereen ging al uit de klas en ik zat nog mijn examen te maken toen de leerkracht naar mij kwam en zei dat ik uiteindelijk moest indienen vertelde ik haar da ik ging falen en vroeg ik of er een manier was waarop ik extra punten kon scoren ze keek mij aan en legde mijn examen op het tafeltje ze bukte haar en zei dat er wel een manier wast ik hielt haar niet tegen omdat ik haar wel knap en lekker vond ze haalde mijn penis uit mijn broer en begon mij te pijpen ze was mij een kwartier aan het pijpen toen er opeens een leerling binnen kwam die uit het zorg lokaal kwam ze zag ons bezig en we schrokken en mijn leerkracht stopte mij met pijpen de leerling kwam naar ons toe maar in plaats van te roepen kwam ze mee doen de leerling pijpte mij en de leerkracht befte haar ik vond dit natuurlijk zeer geil en we hadden afgesproken om het aan niemand te zeggen maar de laatste tijd begon ik me wat slecht te voelen door dit incident and wou ik toch even mijn verhaal delen 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Goed verhaal, van welke website?

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou hier over praten me het schoolbestuur, want na dit incident moet die leerkracht per direct ontslagen worden.

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou hier over praten me het schoolbestuur, want na dit incident moet die leerkracht per direct ontslagen worden.

Zeker doen

 

Reageer