Vraag

Sex met kapster

  • 2 June 2021
  • 7 reacties
  • 3283 Bekeken

Badge

Hallo jongens ik ben een jongen van 15 jaar.

Ik was gisteren bij de kapper, ik was de enige daar ivm Corona.

het is een aan huis salon dus moesten we met de trap naar boven.

ze had een kort rokje aan en ik liep achter haar aan en keek recht haar rokje in. Ze had door dat ik keek maar ze negeerde dat. Ze begon me te knippen en ik bleef haar aankijken en kreeg daar een stijve van. Zij zag dat en vroeg waarom. Ik keek haar een beetje ongemakkelijk aan. Ze vroeg of dat kwam  doordat ik haar kont had gezien en ik zei ja. Ze zei sorry  en ging verder. Ze pakte een schaar uit haar bak en ik kneep in haar bil. Ze keek geschrokt naar achteren en ik stond op en greep haar vast. Ik heb haar daarna geneukt . Ik heb nu een probleem ik wil het vaker doen omdat ik het heel lekker vond alleen is ze volwassen en verloofd wat moet ik doen


7 reacties

Interessant.

Gisteren is er bijna eenderzelfde topic geplaatst. Het ging toen om een jongen van 13 en het bleef bij de fantasieën.

Nu gaat het om een jongen van 15, die daadwerkelijk sex met een kapper gehad zou hebben. En die kapper is ook verloofd.

Hier ontstaan vraagtekens bij ..

als die kapper al verloofd is waarom zou ze dan nog omkijken naar een jongen van 13 of 15 jaar?

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

jij bent minderjarig en zij niet, als je haar leven niet helemaal over hoop wilt halen raad ik je aan van kapper te wisselen en haar nooit meer te zien. 
groetjes,

Amie

Hier wordt de vraag gesteld waarom de kapper in hemelsnaam seks met jou zou willen hebben.
Ik zou dan het volgende stukje willen uitlichten:

 Ze keek geschrokt naar achteren en ik stond op en greep haar vast. Ik heb haar daarna geneukt . 

Dit klinkt in ieder geval als een aanranding en mogelijk als een verkrachting binnen de context.
Ik weet dus niet in hoeverre de kapster hier dus iets “wilde”.
Natuurlijk is dit een verzinsel, maar de TO lette duidelijk niet op wat hij zelf schreef.
Echt consistent is het namelijk niet. 

Hallo An.on.ie.m :)

Bijzonder verhaal. Ik wist niet dat deze site een website was voor seksverhalen. Maar goed. Ik zou wakker worden als ik jou was. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +1

leuke fantasie heb je! 

Reputatie 3
Badge +1

@An.on.ie.m 

Badge

Hey, 

 

Raar genoeg hoort hierbij gelijk een melding gemaakt te worden van verkrachting als de kapper het niet wou, Toch zal ik contact opnemen hoe het gaat met haar i.v.m. je het met haar hebt gedaan, En als ze problemen heeft, Je zal haar erg moeten ondersteunen omdat ze toch soort van vreemd is gegaan!

 

 

Xx Nick!

Reageer