Skip to main content

Hallo, Ik ben een jongen. 
Ik heb sex gehad met een andere jongen en vondt dit heel erg fijn. 
Ik weet niet of ik nu een homo ben of gewoon straight? 
Ik heb ook met dames dingen gedaan maar vond dat ook leuk.

m'n vrienden weten hier niks van af en zijn nogal homophobisch.

Ik zelf ben ook tegen homo's maar blijkbaar ben ik er een?

Hoi, ik ben eigelijk wel benieuwd wat je met die jongen precies heb gedaan dus zou je misschien het verhaal kunnen vertellen wat er gebeurt is?


Hey

 

Euhm. Het is vrij normaal of gevoelens en /of dingen te doen met hetzelfde geslacht.

 

Maar wat mij meer verontrust is dat je tegen homoseksuele bent. En daarom mijn vraag, waarom ben je ertegen?

 

Want het zij toch gewoon mensen?


Dat je seks hebt gehad met een jongen maakt je nog niet meteen een homo. Je kan ook bi zijn.


Ik zou zelf een beetje kijken of ik het leuker vind met meisjes of jongens blijkt het jongens te zijn moet je gewoon respecteren dat je homo bent je kan er niks tegen doen.

Hoop dat dit he helpt


Hey

 

Euhm. Het is vrij normaal of gevoelens en /of dingen te doen met hetzelfde geslacht.

 

Maar wat mij meer verontrust is dat je tegen homoseksuele bent. En daarom mijn vraag, waarom ben je ertegen?

 

Want het zij toch gewoon mensen?

Hij is er waarschijnelijk niet tegen, maar het is gewoon zo in zijn hoofd gestoken door groepsdruk.


Misschien ben je bi


Hoezo ben je tegen homo's? Mensen kunnen niet kiezen op wie ze verliefd worden (was dat maar zo), dus eigenlijk zeg je dat je tegen mensen bent die gewoon verliefd worden😅


Hey

 

Euhm. Het is vrij normaal of gevoelens en /of dingen te doen met hetzelfde geslacht.

 

Maar wat mij meer verontrust is dat je tegen homoseksuele bent. En daarom mijn vraag, waarom ben je ertegen?

 

Want het zij toch gewoon mensen?

Hij is er waarschijnelijk niet tegen, maar het is gewoon zo in zijn hoofd gestoken door groepsdruk.

Volgens mij ook. Wel spijtig.😥


Wel heel raar je hebt sex gehad met een jongen wat je lekker vind en je hebt een hekel aan gay jongens



Je kan net als ik gewoon ook bi zijn.  Ik heb een vriendin maar het ook vaak seks met jongens. Ik zou niet zonder kunnen. Seks met jongens is gewoon heel lekker en geil. 
Volg gewoon lekker je lichaam en doe wat lekker en goed voelt.



Je kan net als ik gewoon ook bi zijn.  Ik heb een vriendin maar het ook vaak seks met jongens. Ik zou niet zonder kunnen. Seks met jongens is gewoon heel lekker en geil. 
Volg gewoon lekker je lichaam en doe wat lekker en goed voelt.

Weet jou vriendin dit? En vindt ze dit prima? Anders is het vreemdgaan volgens mij.

 

Maar ik zou dat zelf niet goed keuren haha


Weet jou vriendin dit? En vindt ze dit prima? Anders is het vreemdgaan volgens mij.

aar ik zou dat zelf niet goed keuren haha

Ja dat weet ze zeker haha. We laten elkaar lekker vrij, en zij heeft ook best veel seks met andere jongens. We hebben 2 tot 3 keer per week seks met elkaar. Ik heb ernaast elke week zeker ook nog een keer seks met een jongen, maar vaak ook meer.

 

-onnodige quotes verwijderd KT-


Ja dat weet ze zeker haha. We laten elkaar lekker vrij, en zij heeft ook best veel seks met andere jongens. We hebben 2 tot 3 keer per week seks met elkaar. Ik heb ernaast elke week zeker ook nog een keer seks met een jongen, maar vaak ook meer.

Haha oké gelukkig!

Fijn dat jullie zo'n open relatie hebben waarin je dat gewoon kunt bespreken😊

 

-onnodige quotes verwijderd KT


Ja dat is echt heel fijn. Als het niet had gekund had ik het ook uitgemaakt trouwens. Ik kan gewoon niet zonder seks met jongens 😅.

Ik vind het ook best gek dat het niet vaker gebeurt. Het is zo lekker om met meer mensen seks te hebben en helemaal niet verkeerd. Je moet het natuurlijk wel veilig doen, dus ik gebruik als ik jongens neuk altijd condooms en slik PReP.

 

-onnodige quotes verwijderd


Reageer