Skip to main content
Vraag

sex met jongen

• May 26, 2026
  • 5 reacties
  • 459 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 17 jaar, en ik heb nog nooit sex gehad. Ik ben straight, maar er is een jongen die ik heb leren kennen op snap en die wil sex met mij, alleen wil ik het ook, maar ik wil ook sex met een meisje eerst. Hij zelf is ook straight. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, en dan moet ik daar ook heen reizen en wat gaan mijn ouders dan vragen, 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 26, 2026

als jij het niet erg vind om een keertje sex te hebben met een jongen dan doe je dat toch gewoon zover ik vaak lees is dit gewoon uit nieuwsgierigheid en hoef je niet meteen een homo ofzo te zijn vind ik. maar als jongens sex met elkaar gaan hebben dan kan het zijn dat je zijn piemel in je kont krijgt of je jou piemel bij hem in zijn kont moet stoppen  en misschien doet dat wel pijn zeker als het een dikke en grote piemel is. hoe oud is die jongen en weet je zeker dat het niemand anders is als je daarheen gaat. want als het een oudere man is zal die misschien wel een grotere en dikkere piemel hebben dan dat jij misschien hebt en doet hij misschien dingen bij je die je niet wil. doe het wel veilig met jongens en meisjes.

Forum|alt.badge.img

De Jongen is 16, maar ik wil wel maar ik heb een smoes nodig om naar de andere kant van het land af te reizen 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 27, 2026

je zal er wat voor over moeten hebben om sex met die jongen te hebben maar misschien kan die jongen wel naar jou toe komen en dat jullie dan bij jou sex gaan hebben. en ik weet niet of jullie al ervaring hebben met piemels in jullie kont of in jullie mond dus gebruik een condoom ook al zou er geen sperma in jullie kont of mond komen.

Forum|alt.badge.img

Dat klinkt inderdaad goed! Alleen hij wil echt bij hem, maar ik weet nog steeds geen smoes. En dit is voor mij de eerste keer iets sexueels doen 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

als je hem echt vertrouwt dan kan je misschien als smoes gebruiken dat je met anderen van school die kant op moet voor een school project. je zegt dat je nog niks met sex hebt gedaan maar je wilt wel meteen een piemel in je kont of mond of gaan jullie alleen met elkaars piemel spelen. heb je weleens gezien of weet je hoe jongens dingen met elkaar doen want dat is anders dan met meisjes. en niemand moet zich gedwongen worden om iets te doen wat die niet wil. laat weten hoe het is gegaan en wat je ervan vond omdat het de eerste keer is.