Skip to main content
Vraag

sex met een 11 jaar oudere man

Forum|alt.badge.img

Hey, ik heb iemand ontmoet op Snapchat. Deze man is 24 en ik ben 13, hij wilt sex maar ik wil het niet en hij dreigt mijn familie iets aan te doen ook al geloof ik dit niet ik wil duidelijkheid maken. Groetjesss

6 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Ik zou vooral bewijs verzamelen en hiermee naar de politie gaan. Zorg ervoor dat hij niet weet waar je woont enzo, als dat al te laat is zorg dan iig dat hij niet dicht bij je komt.

Tenminste dat zou ik doen...

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 531 reacties
  • 2 maart 2025

Politie, bedreigen is verboden.

Liz-kt
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • 51 reacties
  • 2 maart 2025

Hoi ​@Srh071 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat een volwassene seks met jou wil hebben. Je vertelt dat jij dat niet wil.. Het is een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Zeker wanneer wordt gedreigd jou familie iets aan te doen. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes!

Liz, De kindertelefoon

Mr.Bear
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 2 maart 2025

Dag ​@ik_kan_geen_nickname_bedenken

Ik zou aanraden dit melden aan je ouders, broers/zussen, tante, leerkracht of iemand die je kan vertrouwen en dit kan laten zien. Dit is zeer niet toegestaan wegens leeftijd verschil en de toestemming van je zelf is daarbij nodig, maar omdat je zelf aangeeft dat je dit niet zelf wild.

Je kan dit ook bij andere dienst aangeven (anoniem) via https://centrumseksueelgeweld.nl/ of via https://kindertelefoon.nl als je met een vertrouwenspersoon wild bellen of chatten. Zij helpen je het graag melden aan je betrokkenen!

TIP: Maak een record en of schermafbeelding van het gesprek en meld het dan pas.

Hopelijk heeft dit geholpen.

Groetjes
Mr.Bear

Forum|alt.badge.img+2

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Srh071  Eeyhhh wat die man doet kan echt niet. Hier een paar tips/stappenplan.

- Zet locatie gelijk uit voor die man al heb je dat niet gedaan.

- zorg voor screenshots van chats en account.

- zorg dat je op een manier persoonlijke info van HEM kan krijgen zodat je iets hebt.

- Ga naar je ouders en ook de politie hiermee.

- zodra het opgelost is direct blokkeren.

- Zorg dat hij geen persoonlijke info van jouw weet bijv achternaam en woonplaats.

Sterkte nog

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 3 maart 2025

Heyy! 

Vooral geen adres geven, heb ik perongeluk een keer gedaan en het ging HELEMAAL mis..... geen informatie geven van jezelf en ga naar de politie

Groetjes,

iemand die ook zoiets heeft meegemaakt en het niet goed afliep

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen