Skip to main content

sex met broer

• March 12, 2026
  • 4 reacties
  • 1148 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hier ben ik weer haha,

3 jaar geleden op een avond was ik alleen met men broer thuis (hij is 2 jaar jonger) en het begon dus eigenlijk met kleren aan dat we gwn tegen elkaar zaten te schuren en toen gingen we in mijn bed liggen en wreef ik met mijn lul over zijn kont en omgekeerd, ik heb hem ook gepijpt en ben klaargekomen. Later hebben we elkaar nog is afgetrokken toen we samen in bad zaten. Ik voel me er soms wel slecht over maar ergens wil ik het toch nog eens doen. We zijn wel allebei volledig hetero, we hebben allebei al meerdere vriendinnetjes gehad.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Doe het niet met familie. Met een vriend, mij best, maar met familie is slecht. 

koeski
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

En jouw vraag is? 

Als het 3 jaar geleden is, zit je er dan nog steeds mee in, is dat het? Jij was 14 hij 12 als ik goed kan rekenen. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Ik moet altijd een beetje lachen als jongens haastig toevoegen dat ze heus wel hetero zijn nadat ze hebben geschreven dat ze een andere jongen hebben gepijpt.  Alsof dat een verdienste is, hetero zijn. Of het dan minder erg maakt dat het met hun broertje deden.

Los daarvan: doe maar liever niets met je broertje. Als je je al 3 jaar hebt kunnen inhouden, zal het je voor de rest van je leven ook wel lukken.

Blondiegirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

@druifje123 Dit is slecht aangezien het met een familielid is, ik zou het niet meer doen als ik jou was zoek liever een vriend/vriendin (als in relatie) om dit mee te doen, en ook dan ni gelijk me pas later. Mr ja dat is latere zorg😉