Skip to main content

Hallo,

ik heb een vraagje.

 Ik liep naar het raam en dacht na over school enz. Toen zag ik iets in de verte, of eigenlijk iemand. Het was mijn beste vriend. ik ging naar buiten om yo te zeggen en we waren aan het praten. Toen zei hij zei opeens Ik houd van je en wil neuken.ik was eerst confused enzo en vroeg om het minder akward te maken of hij binnen wilde komen om te gamen ofzo. en we gingen toen call of duty spelen en dat was heel leuk we daarna legde hij zijn hand op mijn been en ik wist niet zo goed wat ik moest doen maar vond het best geil dus ik deed alsof ik het niet door had, hij legde toen zijn hand op mijn lul en ik vroeg wat doe je en k kreeg een stijve.  ga mijn huis uit zei ik. hij keek mij met boos aan, als twee knoestige, goed geïnformeerde koala's zaten we op de bank (koala’s zijn mijn lievelingsdieren omdat ze schattig zijn en ik heb ze al een keer gezien toen we op vakantie waren in Australie toen was mijn beste vriend ook mee maar toen waren we 11 dus toen was er nog niks tussen ons toen zijn we naar de opera gegaan was heel saai enzo) Maar ik keek toen dus naar zijn lippen en wilde hem zoenen, want hij heeft hele grote lippen dus dat zag er wel geil uit een jongen uit mijn klas heeft ook hele dikken lippen en dat vond ik ook al heel geil hij komt uit nigeria. toen zei ik dat ik hetzelfde voelde . mijn beste vriend  grijnsde. toen hadden we samen afgetrokken en elkaar gepijpt, mijn ouders kwamen toen alleen bijna thuis dus we zijn snel gestopt want mijn moeder is altijd heel vroeg klaar met werken ze is kraamverzorgster maar is soms wel later omdat vaak thee drinkt bij een vriendin alleen dat weet ik nooit van te voren.

mijn vraag was: zou mijn moeder ook seks hebben met haar vriendin?

dankjewel ik ben 14 btw en zit in de 2e van vmbo

Hi dancedude,

 

leuke plotwending hahaha.

Iedereen verwacht een vraag over jou en je beste vriend, maar nee, je vraagt iets over je moeder en haar vriendin, die we helemaal niet kennen. Dus, idk, als je het wilt weten, zou je het haar kunnen vragen. De kans is klein als ze alleen op mannen (jouw vader bijv) valt en iets groter als ze op vrouwen valt. Ik weet verder ook niet wat voor vriendin die vriendin van jouw moeder is.

Wie weet houdt dat 'thee drinken’ heel iets anders in of niet natuurlijk :yum:

 

Ik ben meer benieuwd naar hoe het nu verder gaat met jou en je vriend. Ik vond het wel een soort van spannend verhaal. Misschien wil je daar ook nog iets over kwijt?

 

Groetjes,

M&M's


hey dancedude!

Leuk dat je ons je verhaal vertelt over jou en je vriend! Ik denk dat er toch een paar mensen zich beter voelen door je verhaal. 

Wat je vraag betreft: ik kan echt niet weten of je moeder seks heeft met haar vriendin. Zoals M en Ms al heeft gezegd, is het goed mogelijk dat ze wel met iemand anders afspreekt of het wel degelijk doet met haar vriendin. Ik vind het wel een beetje raar dat je dat nooit van tevoren weet, omdat “theepartijtjes” toch meestal op een vaste dag en een vast uur worden geregeld. Dit kan ook allemaal een misverstand zijn, en gewoon een teken dat je mama en/of die vriendin niet al te grote planners zijn.

Alvast heel hard bedankt voor je verhaal!

Groetjes Zon


je moet het eignelijk vragen ik vroeg het ook en ik en mijn vriend neuikeden en toen vroeg ik mama of zij dat ook deed met haar mamas vriendinen. zei zei nee maar misschien die van jou wel. ik weet het niet


Reageer