Vraag

Sex maar nog niet ongesteld

  • 5 February 2023
  • 9 reacties
  • 633 Bekeken

Badge

Ik ben 12 jaar oud beetje jong maar ik wil graag sex hebben het klinkt misschien een beetje raar omdat ik best wel jong ben mmaar ik denk dat ik er klaar voor ben alleen ben ik nog nooit ongesteld geweest kan iemand mij helpen ps mijn ouders weten niet dat ik dit wil


9 reacties

Badge

Als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen.

Je moet je eerst wel opgewonden voelen voor dat je het gaat doen anders gaat het pijn doen 

Badge

Als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen. (...)

 

ja oke mr met wie 🤣

Reputatie 7
Badge +17

Dat je seks wil is normaal maar beter is het eerst iemand te vinden die je echt leuk vind. Seks kan dan altijd nog. Je bent nog hartstikke jong dus je hebt nog tijd genoeg.

Met iemand vinden kunnen we je niet echt helpen ben ik bang 😉

Badge

onnodige quote verwijderd

Dit is heel normaal ik ben een jongen van 13 ik wil ook sex maar dat is moeilijk om iemand te vinden maar dat je nog niet ongesteld geweest bent is heel normaal bij sommige mensen duurt dat langer maar voor de rest zitten we in hetzelfde schuitje 

Reputatie 5
Badge +3

Heb je eerst al eens geprobeerd hoe het is om te vingeren enzo?

Reputatie 2
Badge +4

Wat is je cupmaat?

Reputatie 2
Badge +1

 

ja oke mr met wie 🤣

Zijn chatsites genoeg 

Hey, het is eigenlijk wel normaal dat he dit wilt. Ik ben bijna 12 en begin er ook over na te denken. Dat je nog niet ongesteld bent is volkomen normaal want iedereen heeft zijn eigen tempo. Heb jeij wel al eens gemastrubeerd? Als je dat nog niet hebt gedaan, zou ik daar maar eens mee beginnen. Doei!

Xx

Badge

Dat is echt jong, en slecht voor je lichaam als je dat nu al gaat doen sis

Reageer