Vraag

sex lukt niet??

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Badge

Hiii, ik en mijn vriend hebben al meerdere keren geprobeerd sex te hebben ( verschillende posities ect.. ) maar het lukt gewoon niet om zijn ykyk er in te krijgen. Idk waaraan dit ligt. Ik kan mezelf gewoon vingeren en hij mij ook. Maar iedere x als t aankomt op sex lukt het niet. Is er iemand die dit ook heeft of weet wat kan helpen. Thanks alvast đŸ«¶


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, ik vind het naar voor je dat nog niemand heeft gereageerd, en ik heb hier zelf geen verstand van. Misschien ligt het eraan dat zijn dik bijv. te klein word of niet stijf. Je kunt vragen: heb jij ooit succesvol seks gehad? zo ja, dan ligt het niet aan jou.

Ik wens je sterkte, xxx poesje

Badge

Ja hij word wel hard en heeft ook al eens succesvol sex gehad dus ik denk dat het aan mij ligt idk tho. Thanks anyways đŸ«¶

Ik denk dat je misschien onbewust spanning hebt.  Ik denk dat je heel lang de tijd moet nemen, zorgen dat je echt heel nat bent een opgewonden.

Wat mino al zegt

je bent waarschijnlijk gewoon nog te gespannen of nog niet nat genoeg 

Meschien dat het helpt dat je vriend je eerst efen vinngerd en dan sexs gaat heben zo ben je al nat 

En hoop ik ook dat je het niet te spannend vind dat je weer gespannen word want anders lukt het niet

 

Reageer