Vraag

sex in groep 4...

  • 4 September 2020
  • 4 reacties
  • 1782 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, in groep vier had ik ooit een vriendinnetje ik was echt enorm verliefd op haar en had altijd een harde een keer toen we gingen afspreken vroeg ik mag ik je spleetje zien toen zei ze als ik je piemel mag zien zo gingen we al gouw het bedje in en kriebelde ik een beetje aan haar spleetje we giegelde allebei hoewel ik mijn lul er niet in kon doen doordat hij te klein was op die leeftijd was het toch leuk maar raar ik heb tot en met de 2de hier struggles mee gehad hoewel het meisje naar de philipijnen is verhuist had ik er toch nog moeite mee is dit ok??? Kan dit wel???


4 reacties

Schattig!!

Een stijve in groep 4? Beetje vroeg. 

Het is helemaal oke als je het moeilijk vind om over iemand heen te komen. 

Als jonge kinderen is het heel normaal om nieuwsgierig te zijn naar de ander! Niks mis mee!

Is het raar dat ik dit niet geloof?

lol ik heb een vergelijkbaar verhaal. maar blijkbaar is het dus super normaal dat kinderen op die leeftijd dat doen. google maar eens ik weet zeker dat je er wel iets over kan vinden

Nou haha snap ik wel ik had een beste vriendin en ik wou bij har gaan slapen we hadden het er laatst over  haha. Ik wou bij haar slapen maar ik mocht nooit, ik snap nu waarom :joy:

Reageer