Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Sex

• 6 augustus 2017
  • 15 reacties
  • 1831 Bekeken

Ik ben een meisje van 13 en wil heel graag sex maar ben erg onzeker over mijn figuur en ik vind mezelf ook iets te jong

15 reacties

Hoi!

Ik vind je ook nog jong. Het is zelfs illegaal om zo jong seks te hebben (niet dat er zo veel toezicht op is tegenwoordig). Je kunt beter aan zelfbevrediging doen, dan heb je ook een goed gevoel, alleen zonder het gevaar van een zwangerschap of een soa. Je wacht best tot je 17 ofzo bent.

Groetjes
x
als je het wilt, gewoon doen.
Ja maar ik ben niet zo aantrekkelijk
er zijn genoeg jongens die dat niks interesseren en gewoon seks willen hebben. Dus maak je daar maar geen zorgen om.
Hey secretbetty tegenwoordig is het inderdaad vaak zo dat jongens op uiterlijk af gaan maar er zijn ook jongens (zoals ik) die op innerlijk afgaan en die hebben zoiets van Hey zij is erg aardig dat kan misschien wel wat worden dus maak je echt geen zorgen over je uiterlijk en ik als jongen vindt mezelf ook niet knap terwijl ik al een paar keer heb gehoord dat ik wel knap ben van meisjes ik hoop dat dit je helpt.
Reputatie 1
Je mag met 13 jaar Sex hebben. Met 12 jaar niet 100diverge.
Ja maar ik ben niet zo aantrekkelijk hoe zie je eruit dan want anders kom je naar mijn topic
mij boeit het uiterlijk niet
Je moet het gewoon doen als je er klaar voor bent!
Badge +2
Ik vind als je het wil dat je het dan ook gewoon moet doen als je vriendje ook met jou wil dan?xx
ik ben nu ook 13 en wil ook sex maar ik snap wat je bedoeld
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@100Divergent11
hoi sorry dit is miss een beetje off-topic en laat, maar het is niet illegaal om seks te hebben onder de 16 ofzo, het mag van 13-16 jaar met andere mensen binnen diezelfde leeftijdsgroep, dus bv iemand van 13 mag seks hebben met iemand van maximaal 15 jaar. Alleen mogen ouders dan wel aangifte doen. Vanaf je 16e mag je seks hebben met leeftijdsgenoten van 16 of 17 jaar. Vanaf je 18e met iedereen boven de 18.

groetjes van de beer
Ik kan niks meer op Beer toevoegen.
Badge
Ja maar ik ben niet zo aantrekkelijk
I ben ook niet de mooiste hoor en ik ver langer er ook naar
Badge
Hallo ik ben een jongen van 13 en wil ook graag sex

Reageer