Vraag

sekswinkel

  • 25 February 2023
  • 12 reacties
  • 1008 Bekeken

Badge

Hey ik ging met me ouders laatst de stad in we kwamen langs een sekswinkel gingen daar naar binnen me ouders hebben dingen gekocht vroegen ook of ik eraan toe was namen ze dildo mee of vibrator is dat normaal 


12 reacties

Badge

Ik vind het bel een beetje daarvan je ouders dat ze je meenemen daar naar toe en vragen of je ook iets wil , maar het is maar net wat je normaal vindt

Reputatie 7
Badge +15

Ik moet eerlijk zeggen. Mijn ouders hebben me nog nooit meegenomen naar zo’n winkel lol 😆. 
 

maar, afgezien van dat dit waarschijnlijk niet vaak voorkomt, is het natuurlijk wel prima! Tenminste, als jij het zelf ook prima vond, is er naar mijn mening niks mis mee. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Mijn ouders zouden me daar echt nooit mee naar toe bekend maar Als jij het oké vond is het prima! 

Badge

Persoonlijk vond ik da goed van je ouders dat ze daar naar toe hebben mee genomen want het is nermaal om daar binnen te gaan.

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk niet dat de meeste ouders dat zouden doen dus heel normaal zal het niet zijn.😄 Als je je daar ongemakkelijk bij voelde moet je dat gewoon tegen je ouders zeggen.

Badge

Was wel wennen was wel nieuwsgierig wilde wel iets hebben uiteindelijk kreeg ik dildo vibrator condooms en glijmiddel uiteindelijk thuis aangekomen gelijk uitgeprobeerd kwamen me ouders al stiekem kijken wat ik deed

Reputatie 7
Badge +15

Was wel wennen was wel nieuwsgierig wilde wel iets hebben uiteindelijk kreeg ik dildo vibrator condooms en glijmiddel uiteindelijk thuis aangekomen gelijk uitgeprobeerd kwamen me ouders al stiekem kijken wat ik deed

Ik denk dat als JIJ het niet vervelend, ongemakkelijk, ect.

Vond, dat  het oké is. Als je het niet fijn vond, zou ik dat tegen je ouders zeggen. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Ze kwamen wel bij mij op de kamer me ouders zeiden hoe ik beter kon doen enzo iemand ooit meegemaakt 

Reputatie 1
Badge +1

Is dit waargebeurd? ik hoop dat je niets tegen je wil doet.

Badge

Mijn ouders ook niet 

Maar ik vond wel een seksspeeltjes voor man en vrouw op de ouderlijke slaapkamer

Badge

Oke deed niks tegen mijn wil vond uitleg juist fijn vond wel appart dat ik zo voor hun lag zeg maar is dat erg dan

Oke deed niks tegen mijn wil vond uitleg juist fijn vond wel appart dat ik zo voor hun lag zeg maar is dat erg dan

Als jij het oke vind is niks erg. Maar als jij het niet wil, dan wel.

Ik had ook graag gewild dat mijn ouders me naar zo'n winkel meenamen. Dan had ik mijn buttplug ook niet hoeven verbergen.

Reageer