Seksverslaafd

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 906 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik denk dat ik verslaafd ben aan seks.

Ik heb het ongeveer een maand geleden uitgemaakt met mijn lief en sindsdien heb ik echt al veel seks gehad met andere jongens. Ik heb afgelopen maand seks gehad met 16 verschillende jongens, vooral bij mij thuis maar ook op school in de toiletten. Met mijn lief had ik minstens 30 keer seks en voor hem had ik seks met 6 andere jongens. Dus in totaal heb ik ongeveer 50 keer seks gehad met 23 verschillende jongens in de afgelopen 2 jaar. En ik ben nog maar 15. Ik ben zeer gelukkig en heb eigenlijk seks gewoon omdat ik het echt lekker vind. Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen op mijn school seks met mij wil. Zelfs op de tram zie ik elke dag oudere mannen naar mij staren. Ik weet niet waarom maar dit maakt mij echt geil. 

Heb ik een probleem of niet? Ben ik seksverslaafd? Ik ben benieuwd wat zowel meisjes als jongens hier over denken.


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Dat je veel seks hebt, wil niet zeggen dat je daar ook verslaafd aan bent. Je bent pas verslaafd aan iets als je er niet mee kan stoppen. Dit kan vooral vervelend zijn als het je dagelijks leven in de weg gaat zitten. Als je in de gaten hebt dat je prestaties hier bijvoorbeeld door achteruitgaan, dan ben je misschien seks verslaafd. 

Ik vind 50x seks in 2 jaar trouwens helemaal niet heel veel. Dat valt in mijn ogen best mee.

Oh, en trouwens, ik weet niet of je het veilig doet, maar misschien moet je na zoveel bedpartners gehad te hebben even een soa-testje doen :).

Joe!

-Onnodige quote van de Kindertelefoon-

Ik heb nog altijd de beste punten van mijn klas, dus het heeft niet meteen een slechte invloed op mijn studies. Mijn sociaal leven is ook nog ok. En ik doe het altijd veilig! Het ding is dat ik wel elke dag zin heb in seks, zelfs al is het met een vreemde.

Reputatie 6
Badge +5

Zin hebben in seks is niet perse erg. Je hoeft het alleen niet altijd te beantwoorden. Voor de rest lijkt het niet heel erg alsof je echt een verslaving hebt. Je prestaties en sociaal leven zijn nog oké, dus als ik jou was zou ik me er niet al te veel zorgen om maken. 

Reputatie 4
Badge +3

jij bent mijn voorbeeld hahaha

zlef net 14 en ook al met 6 jongens wat gedaan en ook zeker zoveel meiden. en ja ik wil elke dag wel

dus waar maak je je druk om? geniet er van

 

xx

Reageer