Skip to main content
Vraag

Seksuele vragenlijst voor iedereen

• 8 januari 2025
  • 9 reacties
  • 864 Bekeken

Forum|alt.badge.img

1- Leeftijd:

2- Lengte:

3- Geslacht:

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet?

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat?

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits?

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek?

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke?

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit:

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek).

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen?

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt)

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit.

14- Wat zou je met diegene verder doen?

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken?

17- heb of doe je weleens een cammen op sites?

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website 

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat?

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet?

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut).

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen?

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? 

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit.

25- Heb je zelf nog geile fantasieën of een idee voor een nieuwe vragenlijst?

26- wat vind je van deze vragenlijst?

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 9 januari 2025
sophie2010 schreef:

1- Leeftijd: 12

2- Lengte: 158-159CM

3- Geslacht:MEISJE

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? UHH GWN BRUIN HAAR BRUIN OGEN NORMALE KONT EN NORMALE BORSTEN VOOR ME LEEFTIJD ZE ZIJN NIET PLAT EN IK BEN 48 KG

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? NEE

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? NEE

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek?-

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke?-

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit:NEE

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). GWN OUDERE MAN 8 JAAR OUDER 

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? KANTOOR 

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) UH EEN PEN IG?

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. SHIRT

14- Wat zou je met diegene verder doen?  KIJKEN EN DAN SEKS IG

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit IK ZAL GWN AFTREKKEN 

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? DILDO VIBRATOR

17- heb of doe je weleens een cammen op sites?-

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website -

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat?-

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet?-

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut).LIJKT ME PIJNELIJK DUS NEE

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen?NEE

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? KAAL

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit.

• 1996 reacties
  • 10 januari 2025

1- Leeftijd: 13

2- Lengte: 155/156

3- Geslacht: Piemel

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Slank, sportief, kaal, licht bruin tintje

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? Ja, 1e x naaktcamping, was heel lekker

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? Nee

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? Camping, openbaar, slaapkamer 

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? Nee

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit: Ja 3x

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Naakt erop uitgaan en alle knappe jongens en meisjes pijpen, neuken

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? Fantasie, Groepssex in een drukke straat

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) Billen, piemels en ballen

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. Broek dan kan ik de piemel, billen en vagina zien

14- Wat zou je met diegene verder doen? Alles wat hij/zij wil

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit Me laten neuken

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? Idk

17- heb of doe je weleens een cammen op sites? wel eens gedaan maar nu niet echt meer

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website? Dat ik me uitkleedde (zonder gezicht) en de persoon aan de andere kant gelijk een stijve kreeg

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? Ja met een vriend in een maisveld, lekker

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? Wordt ik al

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut)? Nee

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen? Nee

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? Kaal

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit. Ja zo vaak, naaktcamping, naaktstrand, wellness, douche gym, douche sport, opa’s oma’s, ooms tantes, huisarts 

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 10 januari 2025
sophie2010 schreef:

1- Leeftijd: 13

2- Lengte: 1 m 73

3- Geslacht: jongen

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Blond, lang ...

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? Soort van : pijpen

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? Nee

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? In kamer van buurjongen

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? Nee

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit: nee

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Naakt in de klas

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? Bos 

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) nah

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. Bh 🤤

14- Wat zou je met diegene verder doen?alles

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit vingeren en met borsten spelen

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? Idk

17- heb of doe je weleens een cammen op sites? Nee

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website  /

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? Nee

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? Ja

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut). Ja

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen? Nee enkel condooms

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje?  Lijntje

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit. Ja ik ging naar m'n buur en ja

25- Heb je zelf nog geile fantasieën of een idee voor een nieuwe vragenlijst? Niet echt

26- wat vind je van deze vragenlijst? Goed gemaakt srry als ik saai was

Forum|alt.badge.img+2

1- Leeftijd:16

2- Lengte:1.80

3- Geslacht:jongen

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Blondbruin, groot, bruine ogen, meestal hoodys en baggy pant. 

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? Ja,ben ontaage door stiefma. Ze zei dat we ergens gingen eten. We gingen naar haar vriendinnen. En opeens was ik naar toilet. Als ik terugkwam. Hadden ze me vast. Zij waren naakt. En kleedden me uit. En dan soort van bang bang

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? Ja, ik heb een zus with benefits. 

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? Gekste plek is wss school. 

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? Zo veel

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit: ja, me vriendin was me aan pijpen. Me zus kwam binnen. En sinds dien heb ik soms dingen met me zus

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Met kleine meisjes

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? Bus, tram, werk, auto

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt). Luiers, plassen, badpak, wetsuit, baby,...

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. Meisjes mogen broek of tshirt uit. Lekker geil dan.

14- Wat zou je met diegene verder doen? Wat niet...

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit. Opmaken, zwemmen, feesten, vrijen

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? Idk

17- heb of doe je weleens een cammen op sites? Ja

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website. Me vriend

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? Duinen sex

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet?idk

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut).nee

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen?alles van hen, hun kast

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? 

26- wat vind je van deze vragenlijst

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • 392 reacties
  • 11 januari 2025

Hoi ​@Anoniempjee2009

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 11 januari 2025
sophie2010 schreef:

1- Leeftijd: 16

2- Lengte: 1m81

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Sixpack getraind bruin haar taper fade

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? Ja bij men vriendin zij okk bij me gwn sex gehad

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits?nee

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? Gekste plek gwn in de douche 

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? Me vriendin gebruikt soms haar vibrator ondertussen 

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Kwn 

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? Gwn in bed  of keuken

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) nee

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. Bij men vriendin haar bh haha

14- Wat zou je met diegene verder doen? Sex

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit vingeren wrs

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? Wil geen speeltjes 

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat?nee

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? Ben al is genomen

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut).neee

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen?nee

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje?  Kaal

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit. Douche bij voetbal

25- Heb je zelf nog geile fantasieën of een idee voor een nieuwe vragenlijst?nee

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 246 reacties
  • 15 februari 2025
sophie2010 schreef:

1- Leeftijd: 15

2- Lengte: 170cm

3- Geslacht: man

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? bruin haar, dun, groene ogen

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? nee

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? nee

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? bee

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). bdsm/dominante-onderdanigheid

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? hotel

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt)

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. broek

14- Wat zou je met diegene verder doen? dominant zijn over mij

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit idk

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? anale kralen-zo'n rubberen pak

17- heb of doe je weleens een cammen op sites? nee

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website? 

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? nee

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? ja, lijkt me lekker

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut). ja

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen? nee

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? kaal 

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit. nee

25- Heb je zelf nog geile fantasieën of een idee voor een nieuwe vragenlijst? nee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

1- Leeftijd: 15

2- Lengte: 173cm

3- Geslacht: jongen

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Blond haar, ja verder gewoon normaal

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? ja, met me vriendin in haar bed, ging wel lekker nu 2 keer gedaan

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? ja

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? gw in me bed

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? nee

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit: nee

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Overal aan me pik kunnen zitten

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? In bed

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) Me vriendin

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. broek voor seks

14- Wat zou je met diegene verder doen? beffen

15- Wat zou je doen als je voor 1 dag een meisje of jongen mocht zijn? Leg uit seks hebben met een jongen, wil weten hoe het is voor meisje

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? pussy ding

17- heb of doe je weleens een cammen op sites? nee

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? nee

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? ja lijkt me geil

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut). nee

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen? nee

23- Hoe zie je graag het schaamhaar bij je vriend of vriendin? Kaal, volle bos, vormpje, lijntje? gewoon normaal

24- Heb je weleens naakt gestaan waar andere mensen je hebben of konden zien? Leg je situatie uit. ja me vriendin en me vrienden

25- Heb je zelf nog geile fantasieën of een idee voor een nieuwe vragenlijst? nee

1- Leeftijd:

2- Lengte:

3- Geslacht:

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet?

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat?

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits?

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke?

9- Ben je weleens betrapt? Leg uit:

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek).

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen?

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit.

14- Wat zou je met diegene verder doen?

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken?

17- heb of doe je weleens een cammen op sites?

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat?

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet?

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut).

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen?

26- wat vind je van deze vragenlijst geweldig

Forum|alt.badge.img+2
sophie2010 schreef:

1- Leeftijd: 15

2- Lengte: 1m75

4- Kan je in het kort uitleggen hoe je eruit ziet? Normaal gebouwd. Blond haar. Brilm kutkapsel

5- Heb je ooit seks gehad? Waar, wanneer en hoe ging dat? Nee

6- Heb je weleens een one-night-stand gehad of Friends with Benefits? Nee

7- Waar heb je het meest iets seksueels gedaan? En of je gekste plek? Meer van camping (qfgetrokken en klaargekomen)

8- Gebruik je weleens 'toys' zo ja welke? Nee

10- Als er geen regels waren, wat zou je dan willen doen op seksueel gebied? (Dus alles mag en niks is gek). Iedereen pakken gw en iedereen aanraken.

11- Op welke plek, of plekken lijkt het je geil om iets seksueels te doen? School ofz

12- Heb je een fetish? (Bepaald kledingstuk stuk of iets waar je sneller van klaarkomt of geiler maakt) zo'n buttplug staart

13- Stel je mag kiezen uit een jongen of meisje. Die mag jij 'lenen' en ze mogen niks weigeren. Welk kledingstuk zou je als eerste uit willen doen en willen zien. Kies en leg uit. Topje. Geil

14- Wat zou je met diegene verder doen? Voelen en dan seks

16- Als je heel rijk zou zijn, welke speeltjes lijkt je lekker om te gebruiken? Zon pocket pussy

18- Wat is je geilste ervaring op zo'n website - 

19- Heb je in het openbaar weleens iets seksueels gedaan, waar wanneer, hoe en wat? Ja, meer van camping. Spannend

20- Zou je weleens anaal genomen willen worden? Waarom wel of waarom niet? Nee. Lijkt mij niet fijn.

21- Zou je weleens gefist willen worden (iemand die met zijn hand/vuist bij je naar binnengaat, in je kont of kut). Nde

22- Heb je bij je ouders weleens speeltjes gevonden, zoja wat kwam je tegen? Nee

26- wat vind je van deze vragenlijst? Leuk

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen