Vraag

Seksuele gedachtes

  • 5 September 2023
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi allemaal

ik ben een meisje van 14 en heb een beetje zware tijd gehad in de zomervakantie de eerste 2 weken deed me ex me pijn en ging het niet echt goed toen had ik het uitgemaakt maar hij wilden wel nog vrienden zijn maar ik had gezegd “waarschijnlijk gaat het heel lang duren voordat ik kan accepteren dat wij vrienden zijn” en dan bleek want ik stalkte hem soort van ik appte hem constant en belde hem en ik liet andere hem appe en bellen via mijn telefoon en nu ben ik er eindelijk van af maar nu heb ik een crash op die ex en twee hele goede vrienden van me en die twee hele goede vrienden die weten er van maar ik durf geen stappen meer te doen want ik ben bang dat ik hun ook verlies en dan heb ik ook nog dat ik vandaag me ex weer ga zien na het hele gedoe ik heb ook nogsteeds dromen over me ex toen hij me had gevingerd en gezoend en gebefd had ik mis dat en nu zie ik het me doen maar dan bij me 2 hele goede vrienden 

Hebben jullie tips  

groetjes.Hoodie


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als jij de andere leuk vind. En hun weten het ook. Moet je het gewoon doen. 

Hey :) als je de stap niet zet kun je ze nooit verliezen want dan krijg je niets. Gewoon proberen, je bent nog super jong zoals wij allemaal en er komt nog zoveel! Give it a try! Krijgen en loslaten is deel van het leven maar als je niet krijgt mis je het. 

Asky XxX 

Reageer