seksueel misbruik

  • 9 December 2020
  • 3 reacties
  • 547 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een jaar geleden ben ik ooit super dronken in bed beland bij een vriendin, een vriend van ons kwam er ook bij liggen. Ik had een black-out, maar ik kan me nog heel vaag herinneren dat we seks hebben gehad zonder dat ik er mee instemde. De volgende dag werd het tegen me gezegd en ben ik samen met mn vriendin de morning-afterpil gaan halen. Toen der tijd had ik er niet zoveel last van maar ik merk dat het me steeds meer dwars begint te zitten.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

oeii lastige situatie maar praat erover hoe moeilijk het ook is het werk wel echt!! Praat erover met je ouders en zeg het tegen die vriend dat het je dwars zit. Misschien stelt hij je wel heel erg gerust en zegt het sorry. Dat is voor jou vast een opluchting. Verder kan ik je nog meegeven dat je vooral even lekker veel dingen met je friends moet doen en probeer zo veel mogelijk plezier te maken iedere dag! Dan kom je er vast wel overheen. 

xxx

Reputatie 5
Badge +3

Aangifte kan ook altijd maar ik zou eerst praten met die vriend misschien wist hij wel niet dat jij niet wilde een goed gesprek is altijd nutig! 

 

Reputatie 6
Badge +7

Beetje onduidelijk wat je hier mee wilt. Je zult wel eens vaker sex hebben waar je later spijt van krijgt.   Dat iemand je heeft overgehaald. Of dat het achteraf toch niet uit bleek te zijn met zijn vriendin.  Of dat hij het de volgende dag met jouw beste vriendin doet. 

Wil je een aangifte doen? Excuses? Wat heb jij nodig om van je spijtgevoel af te komen?

Reageer