Dit gaat heel raar klinken maar dat is het ook. Ik was op een feestje en ik heb een blessure aan mijn voet dus ik kon niet mee naar de winkel dus ik was alleen thuis met het broertje van de jongen van wie het feestje was. Hij was naar beneden gekomen en zei hoi tegen mij en ik zei hoi terug. Ik stond toen bij de tafel en hij kwam naar me toe lopen en trok mijn broek/onderbroek naar beneden en voordat ik kon reageren raakte hij mn pp aan met zijn hand en toen trok ik natuurlijk snel mijn broek weer omhoog hij trok daarna ook zijn broek naar beneden en liet die van hem zien, ik zei dat hij snel zijn broek weer omhoog moest doen. Maar ik voel me nu heel schuldig want hij is 8 en ik ben 14 en eigenlijk vond ik het best wel lekker wat hij deed maar ik kon er zelf niks aan doen
Bladzijde 1 / 1
Ik weet niet zo goed wat je hier op moet zeggen.
Als het echt waar is dan is dit heel fout geweest en mag het nooit meer gebeuren.
Als je dit hebt verzonnen, dan ben je niet helemaal goed in je hoofd
Ik geloof niet dat een jongetje van 8 zomaar je broek naar beneden doet
hij is 8 dus wrs geen seksuele intentie maar gwn nieuwsgierig. het is best raar als je dit lekker want het is een onschuldig jongetje die het niet doet om jou te bevredigen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.