Skip to main content
Vraag

seksueel geweld klasgenoot

• May 21, 2025
  • 4 reacties
  • 723 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

Haii ik ben myla (transmeisje) 16jaar en ben enigst kind

Toen ik op de basisschool zat ben ik meermaals door de zelfde persoon verkracht ik wjst geen nee te zeggen als hij wou afspreken en hij wou elke keer seksuele dingen met me doen en ik ik deed er niks tegen

en nu nu haat ik het verleden en lukt niet om dit trauma te verwerken

4 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Wat je hebt meegemaakt is heel heftig, en het is logisch dat je daar nu nog veel last van hebt. Praten met mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt, online, anoniem op forums zoals hier kan al opluchten. Je hoeft het niet in één keer te verwerken, stap voor stap is ook goed. En weet: wat er is gebeurd was niet jouw schuld. 💗

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • May 22, 2025

Hoi Myla,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit met een nare herinneringen zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Wat misschien ook een goede plek is om te kijken is WWW.Fier.nl  . Fier is heel goed thuis in trauma's die zijn veroorzaakt door seksueel misbruik, zoals je aangeeft dat bij jou het geval is.  Je kunt met ze bellen en chatten en dat kan net zo anoniem als bij de Kindertelefoon. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W (De Kindertelefoon) 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 22, 2025

Hey, naast de goede en lieve adviezen wil ik je ook een virtuele knuffel geven en wensen dat het allemaal een weg zal vinden. 🫂💕

Liefs Tover xxx

• May 27, 2025

Heel erg wat je hebt meegemaakt! Het is echt niet oké wat diegene deed! Als je nog contact hebt met diegene zou ik het meteen aangeven bij de politie verkrachting is hartstikke verboden! Ik snap dat je het moeilijk vind om het te verwerken. Het was jouw niet jouw schuld neem de tijd om het te verwerken 💖 Praat er met mensen over die je vertrouwt of app naar de kindertelefoon.  💗

Liefs Ikbeneenmensoftochniet 💕