Vraag

seksueel aangetrokken tot zus

  • 4 October 2022
  • 18 reacties
  • 3237 Bekeken

Badge

Hallo

ik ben 14 jaar en zit met een probleempje. Ik heb een zus van 19 en vindt haar best aantrekkelijk. Om de situatie zo duidelijk mogelijk te maken zal ik veel details geven.

Ik ben ‘een soort van verliefd op m’n zus niet dat ik een relatie met haar wilt maar ik voel me meer seksueel aangetrokken. Ze heeft mooie grote borsten en een hele geile kont. Ik heb haar nooit helemaal naakt gezien maar wel best wel vaak halfnaakt (bijvoorbeeld als ik de badkamer binnenkwam dan stond ze in haar ondergoed).

Deze zomer gingen wij op vakantie met het gezin ik sliep 2 dagen bij mijn zus op de kamer zij was in de badkamer en ik lag op bed zij riep mij want haar rug was verbrand en ze vroeg of ik haar rug wilde insmeren met aftersun terwijl ze daar gewoon stond in haar string uiteraard kreeg ik een stijve (want ik voelde me al seksueel aangetrokken tot haar en dan stond ze ook nog in dr string waardoor ik haar lekkere billen zag). Uiteraard smeerde ik gewoon haar rug in met aftersun vanaf dat moment wist ik echt zeker dat ik me seksueel tot haar aangetrokken voelde maar ik durf niet zelf de 1e stap te zetten omdat als ze het niet wilt (wat goed kan) is je band als broer zus compleet verpest en nu is die heel goed.

Voor de rest zijn er nooit echt spannende dingen tussen ons gebeurd wel is dat ik naar de wc moest en zij daar in dr string stond en zei zei ga maar naar de wc en dat ik niet kon plassen vanwege m’n stijve.

Enerzijds denk ik dat het een goed teken is dat ze zich niet schaamt en dat ik haar gewoon mag insmeren terwijl ze in haar string staat. Anderzijds is dat denk ik omdat we broer en zus zijn. Oftewel ik wil eigenlijk wel seks met haar maar ik wil niet dat onze band als broer zus op het spel staat. En ik weet niet of zij mij aantrekkelijk vindt.

Ik weet dat het er ook mee te maken heeft dat ik in de puberteit zit en dat dit op latere leeftijd absoluut geen thema is voor mij. Uiteraard begrijp ik dat het incest is en dat dat verboden is alleen vindt ik dat incest tussen broer en zus kan aangezien het leeftijdsverschil meevalt en voor de rest is de enige reden dat het familie van je is dus dat vinden mensen raar daar ben ik het niet mee eens dus graag dat niet commenten.

Als iemand tips heeft wat ik moet doen of wat verstandig is hoor ik het wel graag want ik denk er regelmatig aan 

Alvast bedankt.

Een deel van de tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel (16. Houd de tekst van je bericht leesbaar.)

 


18 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou voorzichtig proberen te informeren of zij hier ook interesse in heeft. Ik wil je geen valse hoop geven maar misschien probeert zij jou wel een hint te geven door te vragen of jij haar in wilt smeren, dus bedenk anders zelf ook zoiets (of letterlijk hetzelfde) en kijk wat ze daarvan vind. Mijn tip, begin voorzichtig en als je totaal geen seksuele response krijgt stop dan voordat het awkward word. 
oohja en mocht zich weer een situatie voordoen dat je een stijve krijgt door iets wat ze vraagt dat je voor haar wilt doen, kan je misschien je stijve niet maskeren maar laat haar voorzichtig doorhebben dat je er opgewonden van word. 

Badge

bedankt voor je reactie heb je enig idee hoe ik wat bij haar los kan krijgen of ze ook interesse in mij heeft en hoe ik voorzichtig kan laten merken dat ik haar leuk vindt?

Reputatie 3
Badge +2

Kijk sowieso is doen/durf/waarheid met dit soort dingen altijd een goede manier om ergens subtiel achter te komen of zelfs een handeling of zoiets te starten.
Ander idee is misschien kan je, als je dat durft, ervoor zorgen dat zij jou ‘per ongeluk’ naakt ziet.  Zorg dat je naakt bent ergens waarvan je weet dat zij er zometeen binnen komt en dan ziet ze je. ff aftasten wat haar directie reactie is en anders is het iig weer een optie om er later is naar te vragen.

Je moet haar vertellen dat je vind dat ze mooi is maar ik zweer het je, niet het zelfde bed klimmen. En als het doet, niet klimmen gwn kruipen. Maar het is incenst, probeer een meisje die ongeveer het zelfde er uitziet van je eigen leeftijd te vinden.

Badge

Nog iemand anders met tips?

Reputatie 3
Badge +2

Heb je uberhaupt al iets van bovenstaande geprobeerd?

Badge

Heb je uberhaupt al iets van bovenstaande geprobeerd?

Nog niet wel heb ik veel aan deze tips gehad het liefst wacht ik op meer tips zodat ik alles op een rijtje kan zetten en kan kijken wat de beste oplossing is

Badge

Ik zou het gewoon vooral proberen. Je kan misschien starten met meer complimentjes te geven en kijken wat ze er van vindt en zo blijven flirten tot je zeker weet dat ze het ook wilt.

Nog veel succes!

Badge

je moet gwn er voor gaan bro, ga naakt in der kamer en ga der ballen a mattie

Badge

Gast zeker niet gaan flirten ofzo, bro het is je zus! niet je buurvrouw. Je gaat daar echt je familie band mee op het spel zetten, probeer het gewoon te negeren of ga er met iemand over praten.

Badge

je moet gwn er voor gaan bro, ga naakt in der kamer en ga der ballen a mattie

Lijkt me sws niet heel slim met name vanwege het leeftijdsverschil 

Badge

leeftijd verschil maakt niet uit een 50 jarige kan gwn met 10 jarige is wet in thailand is gwn goeie

pedo's zijn legend dus gwn je zus ballen a bradda je zus is goeie pedo geen probleem a matsko!  trek die string naar beneden steek je pielemans erin

Pedo’s zijn zeker geen legend en het is heel raar om zomaar op je zus af te lopen en seks te hebben

Badge

Heb zelf het idee dat ik dit het beste subtiel kan aanpakken niet met dingen als doen durven of de waarheid aangezien ik dat nooit zal doen met mn zus want ze is 19 maar gewoon door complimentjes te geven waar het kan en bv vaker de badkamer binnenkomen als zij daar is. 
en als ik verdere toenadering kan zoeken dat ik dat gwn het beste kan proberen niet dat ik uit het niets aan haar vraag of ze seks met mij wilt 

denken jullie ook dat dit een goed idee is?

Badge

NEEE! sorry ik weet zeker dat dit geen goed idee is. Maar als je het echt wilt moet je het zelf weten, ik raad het je sterk af, hier ga je grote problemen mee krijgen. ik snap überhaupt niet waarom je denkt dat dit mogelijk is, waarschijnlijk is je zus ook niet geïnteresseerd in jou, voor haar ben je gewoon dat kleine puberbroertje dat op dit moment z’n piemel achterna loopt, sorry dat ik dit zeg.

Badge

wel gek dat jij denkt te weten dat “ik voor mijn zus het puberale broertje ben dat alleen maar zijn piemel achterna loopt”

Reputatie 1
Badge

Het is zeker jouw keuze maar er is een kans dat je er later spijt van hebt omdat het toch iets anders doet met je band. Ook is een meisje van 19 al aan het eind van de puberteit en zal ze waarschijnlijk niet zo’n wanhopige drang hebben dat ze het met haar broertje gaat doen die bovendien 5 jaar jonger is. Ik weet niet hoe je eruitziet ofzo maar dat is hetzelfde als het verschil tussen jouw (14) en een kind van 9. Jouw keus, ik zou het zeker niet doen!

Reputatie 4
Badge +3

Stel je eens voor dat je een zusje hebt van 8 die seks met je wilt. Dan zeg je toch ook geen ja. En wat @Iemanduitnederland bedoelt is dat ze hoogswaarschijnlijk niet geïntereseerd is in jou omdat jij voor haar gwn haar kleine broertje is.  Als je stappen gaat zetten is er 99% kans dat dit jullie familieband verpsest dus ik zou naar andere meiden kijken en niet naar je zus. Waarschijnlijk voel je je aangetrokken tot oudere meiden omdat je in de puberteit zit, maar niet zo zeer tot je zus. ALS IK JOU WAS MOET JE STOPPEN MET HET OP DIE MANIER DENKEN VAN JE ZUS.

Badge

Hi iedereen heb het idee dat mijn gevoelens voor mijn zus wat zijn afgenomen omdat ik ook wel besef dat s*ks met haar niet heel realistisch is en omdat ik zelf ook besef dat het gwn mn zus is we gaan gewoon nog steeds hetzelfde met elkaar om als vroeger wat dat betreft is er niets veranderd.

ik wil iedereen bedanken voor de tips en ideeën mochten mensen nog tips ideeën of advies hebben hoor ik het graag.

Reageer