Vraag

seksueel aangetrokken tot teamgenoot

  • 11 October 2023
  • 2 reacties
  • 447 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi, ik ben een jongen van 16 en ik voel me seksueel aangetrokken tot een teamgenoot bij de voetbal. Ik zou heel graag een keer seks willen hebben met deze jongen. Een relatie of zoiets zie ik absoluut niet zitten met een jongen en ik heb al heel vaak iets voor een meisje gevoeld. Dit is voor het eerst dat ik heel geil wordt van een jongen. Bij de voetbal douchen wij weleens, maar als wij dit doen hebben we een onderbroek aan. Als ik tegenover deze jongen sta krijg ik heel snel een stijve.  Is dit normaal? Hebben meer jongens iets vergelijkbaars?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ik ben zelf een jongen van 15. Ik denk dat dit redelijk normaal is, je kunt best fantaseren over seks met iemand (ook mensen van het andere geslacht), maar je niet romantisch aangetrokken voelen. Vooral in de puberteit is dit normaal. Punt is: het is normaal

Groetjes!

Reputatie 5
Badge +1

Dit is, zeker in de puberteit, heel normaal. Veel jongens hebben dit en het betekent niet dat je nu opeens Bi bent (al is er niks mis met Bi zijn). Je kan proberen dit met die jongen bespreken, maar daar zou ik wel voorzichtig mee zijn. Sommige jongens vinden dit raar (al is dat nier zo!) en denken dat je bijv. gay bent, maar als het een goeie vriend is kan je het misschien proberen te bespreken, maar alleen als je dat zelf wilt. Ik geef ook alleen maar advies, al hoeft die niet altijd goed te zijn (-: Ik kan het immers ook verkeerd hebben.

JoeJoe

Reageer