Skip to main content

seksueel aangerand

• March 24, 2026
  • 1 reactie
  • 352 Bekeken

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+2

hai mensen,

heb een tijdje iet gepost, gaat stukken beter met fam maar moet ff iets kwijt um ja t is rot en voel me gwn kut dus ja en de namen hierin zijn anoniem want ja en wil me ouders niet zwart maken hoorr

begon met mijn moeder kende haar moeder goed en ja we waten vaak samen en was wel gwn gezellig mr ik haatte de bso op maandag en toen stelde we noemen haar even aapje  (moeder van meisje die het deed)voor om me middags in huis te nemen in plaats van de bso tot mam thuis was,  was prima gezellig  en toen na 3 weken was 3x bik ze geweest vroeg  pietje (dader) of ik iets over seksualiteit wist? Ik zei nou js ik weet dat ze yk.. in bed knuffelen en blabla ze vroeg wil je meer weten want zo gaat 't ni helemaal en toen zei ik ja want ik bdl ze is een meisje en we praten niks anders en was gwn nieuwsgierig dus toen vertelde ze het en toen speelden we een rollenspel alleen telkens de maanden daarna kwam er seks in voor en dan moesten we de bewegingen maken etc etc alleen met kleren en kussen met haar telefoon er tussen en soms ook dreigend als ik t ni wou en me smeken en ja ik vond t nooit leuk en zo ging dat voor maanden tot dat ik een keer boos was op mijn ouders en dit vertelde wat er gebeurt en die hebben met pietje ouders gepraat en ging er niet meer naar toe maar ben verhuisd en heb nooit meer er iets over gehoord geen hulp helemaal niks en laatste gezegd dar ik wr laat van heb en dan eig weer geen hulp mr ok wil eig gwn meerdere aanklagen want ik was klein ik was 10 en dealde met dit dus ja ik zit te twijfele of ik aangifte moet doen

nou ja hoe dan ook, ik overleef t wel

adios mensjes

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

Oh wat rot om te horen zeg 😟

Ik snap wel dat je dit kwijt wilt maar hebben jij en je ouders het er ook over en misschien als je er teveel over gaat nadenken kan je misschien in therapie gaan, sorry ik heb hier geen ervaring mee dus ik snap het helemaal als deze tips niet goed voor jou zouden kunnen zijn.

Groetjes B