Vraag

seksualiteit

  • 5 December 2020
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik ben Thom, (een meisje)

en ik weet zeg maar niet zo goed of ik een jongen of meisje wil zijn. Mijn ik draag wel gewoon jongens kleding en heb een kort kapsel genomen alleen ik heb zeg maar jongens trekjes en meisjes trekjes en voel me ook gewoon niet comfortabel in meisjes kleding.

 

mijn vraag is: ben ik nu non-binair?

ik weet wel van mezelf dat ik niet hetero ben maar ik weet niet zo goed of ik moet uitkomen als biseksueel of panseksueel.

 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je bent duidelijk op zoek en de standaard-normen voelen niet goed voor jou. 

Mijn advies: Laat termen als non-binair en ‘pan’ en voor alles ‘uitkomen’ los. 

Draag wat je fijn vindt. Zoek uit wat je fijn vindt. Zoek uit wie jij zelf bent.  

Jij bent uniek. Ga niet op zoek naar een label, een sticker of een hokje om jezelf te definiëren.  
Jij bent jezelf.  En dat kan van alles zijn… van een meisje zijn dat zich comfortabel voelt in jongenskleding tot iemand die trans is of pan of bi en zich wel-of-niet wil laten transformeren en zich aangetrokken voelt tot jongens of tot meisjes …. Er is tegenwoordig voor elke mini-categorie een niets-zeggende term die niemand iets zegt. 

Dus mijn tip is: Laat de termen los. Laat de hokjes los. Probeer niet te denken “ik ben een xxxxxx”.  

Je bent jezelf

Vindt uit van wat voor kleding je houdt.
Voel of je het ok vindt hoe je lichaam zich ontwikkelt.
Voel wat je voelt voor andere mensen. 

 

Badge

Thom klinkt als n jongens naam, Maar in 2020 kan alles. Hey wat zei de dokter toen je geboren werd? Jongen of Meisje?

Thom klinkt als n jongens naam, Maar in 2020 kan alles. Hey wat zei de dokter toen je geboren werd? Jongen of Meisje?

Meisje en me echte naam is niet Thom dats me online naam xd

 

Je bent duidelijk op zoek en de standaard-normen voelen niet goed voor jou. 

Mijn advies: Laat termen als non-binair en ‘pan’ en voor alles ‘uitkomen’ los. 

Draag wat je fijn vindt. Zoek uit wat je fijn vindt. Zoek uit wie jij zelf bent.  

Jij bent uniek. Ga niet op zoek naar een label, een sticker of een hokje om jezelf te definiëren.  
Jij bent jezelf.  En dat kan van alles zijn… van een meisje zijn dat zich comfortabel voelt in jongenskleding tot iemand die trans is of pan of bi en zich wel-of-niet wil laten transformeren en zich aangetrokken voelt tot jongens of tot meisjes …. Er is tegenwoordig voor elke mini-categorie een niets-zeggende term die niemand iets zegt. 

Dus mijn tip is: Laat de termen los. Laat de hokjes los. Probeer niet te denken “ik ben een xxxxxx”.  

Je bent jezelf

Vindt uit van wat voor kleding je houdt.
Voel of je het ok vindt hoe je lichaam zich ontwikkelt.
Voel wat je voelt voor andere mensen. 

 

Dankjewel wijze woorden XD

Reageer