Vraag

Seksualiteit ??

  • 1 March 2020
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Badge +1

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag

 

Ik betwijfel mijn seksualiteit want, ik heb 3 exen ben 4 keer gevraagd en dat waren meiden (een keer hergevraagd door een ex) en ik heb ook een klein héél klein oogje op mannen en ik denk dat ik bi ben hoe kom ik er nou achter wat mijn seksualiteit is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Anoniem_Voor_Anderen


3 reacties

heyy 

Ik zou gewoon gaan ontdekken naar wat je leuk vind je kan het nooit weten tot je echt op een jonge verliefd bent. neem de tijd het is ook niet echt belangrijk om nu al te weten of je bi bent ja of nee dus laat het los ga gewoon date met mensen die je leuk leuk vind en als daar toevallig een jonge bij zit weet je dat je bi bent 

 

xoxo Nicole 

 

Badge +1

Dank je wel voor je antwoord Nicole

Hoi,

Het is heel normaal om te twijfelen over je geaardheid. Ik ben zelf een meisje en heb 2 jaar lang een relatie gehad met een jongen. Nu heb ik een relatie met een meisje sinds 1,5 jaar. Ik ben bi, maar wist dit nog helemaal niet van mezelf. Ik had er nooit überhaupt over nagedacht dat ik misschien wel op hetzelfde geslacht viel, totdat ik mijn huidige vriendin ontmoette en verliefd op haar werd.

Ik denk dat het belangrijk is om er nog geen labels aan te hangen. Ga gewoon lekker experimenteren, of het nou met jongens of meisjes is. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het een fase is (dit hebben vrienden van mij gehad) en dat je uiteindelijk toch liever iets met een meisje wil. Het kan ook zo zijn dat je verliefd wordt op een jongen en een relatie krijgt. Kijk het gewoon lekker aan, het heeft tijd (jaren) nodig om het allemaal uit te vogelen.

Verder is het ook zo dat je niet per se 100% hetero, bi of gay hoeft te zijn. Er zitten nog een heleboel dingen tussen. Zo valt de één 75% op meisjes en 25% op jongens en de ander bijvoorbeeld 40% op meisjes en 60% op jongens.

Dus probeer gewoon naar je gevoel te luisteren en wacht af wat er op je pad komt. Daar leer je het meest van. En laat die labels nog even lekker zitten, wat maakt het uit? Jij bent jij, ongeacht op wie je wel en niet valt.

Reageer