Seksualiteit

  • 22 May 2019
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik weet niet zo goed of ik op mannen, vrouwen of mannen val. Ik vind dit best wel lastig... ik durf het er ook niet echt met iemand over te hebben. Ik dacht misschien helpt het om youtubefilmpjes te gaan kijken, maar zou dat helpen? En als ik het zou gaan doen ben ik bang dat mijn ouders er achter gaan komen. Heeft iemand ideeën over wat ik het beste kan doen?

5 reacties

Lees de meest voorkomende labels door op bv Wikipedia, dat heeft mij erg geholpen. Hier een paar voorbeelden die denk ik bij jou kunnen passen. Dit zijn zeker niet de enige opties! Daarnaast, er zijn meer genders en geslachten dan alleen man en vrouw, dus de opties worden nog breder :p

Homoseksueel: vallen op hetzelfde gender en/of geslacht
Biseksueel: vallen op 2 of meer genders en/of geslachten
Pansexueel: vallen op alle genders en/of geslachten, en/of op iemand kunnen vallen zonder dat gender en/of geslacht uitmaakt

groetjes,
pinklasagna
Heel erg bedankt voor de tip!
Hoi ik snap dat je het allemaal nog een beetje spannend vind enzo maar dat komt natuurlijk omdat je gewoon ouder word maar je kan gewoon YouTube filmpjes kijken en op wat sites kijken wist je dat je ook gewoon je kijkgeschiedenis kan verwijderen? Dan komt niemand erachter hoop dat het allemaal gaat lukken
xx
loveyourself2004
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat je je kijkgeschiedenis kon verwijderen. Ik zal eens even gaan googelen hoe dat moet 🙂
Hoi hoi, ik weet hoe het is. Ik ben zelf bi en vond het eerst ook moeilijk. Mij heeft het kijken van filmpjes wel geholpen. Ook moet ik zeggen dat het geen haast heeft. Alles komt op z'n tijd. Ga vooral lekker experimenteren. Ga ontdekken wat er allemaal is. Veel succes!!

Kusjes😘

Reageer