Skip to main content

ik wil graag seksspeeltjes kopen en ik ben 14 maar ik wil niet dat mijn ouders erachter komen maar als ik een bol.com account wil aanmaken staat er dat ik een adres moet invullen maar ik ben bang dat ik dan brieven thuis krijg heeft iemand ideeën

Hallo,

Ik heb hier een paar opties voor je:

  • zelf naar de winkel gaan (dus niet online)
  • proberen of er een knop is met “afmelden voor notificaties” of iets in die trant
  • vraag aan een vriend(in) of je haar/zijn/hun account mag gebruiken om iets te bestellen en dan misschien bij hun thuis dat ophalen of bij een afhaalpunt ofzo.
  • maak een bol.com account voor iets anders, dan zeg je tegen je ouders als je brieven krijg: Ja, dat was omdat ik een bol.com account heb gemaakt voor ….

Hopelijk kun je dit gebruiken!

 


zou het veel kwaad kunnen om een willekeurig adres te gebruiken bijvoorbeeld uit polen ofzo


JA


dat is dan jammer weer


zou het veel kwaad kunnen om een willekeurig adres te gebruiken bijvoorbeeld uit polen ofzo

Dan worden je spullen bezorgd in Polen. Daar heb je niet veel aan denk ik.

De tips die genoemd zijn zo’n beetje je enige opties denk ik


zou het veel kwaad kunnen om een willekeurig adres te gebruiken bijvoorbeeld uit polen ofzo

Dan worden je spullen bezorgd in Polen. Daar heb je niet veel aan denk ik.

 

als ik het bij een afhaalpunt laat bezorgen komt het niet in polen lijkt mij of wel?


Hey hoi ik heb zelf 2 jaar geleden een pocketpussy besteld en laatst een electriche ik heb dit als volgt gedaan : al eerst had ik een bol.com account aangemaakt bij aanmaken van het account is mij gevraagd om mijn andere dit heb ik ingevoerd want dit was alleen voor het account en niet voor de bestelling en bij het bestellen van de pocketpussy heb ik het dichtstbijzijnde bezorg punt geselecteerd je krijgt dan niks thuis gestuurd en op je rekening zie je alleen bol staan maar niet wat je gekocht hebt ik hoop dat dit je helpt als je nog meer vragen hebt laat maar weten 


worden adressen bij bol.com verder niet gebruikt voor dingen naar je adres sturen ofzo maar alleen voor privicy redenen?


@anoniem persoon Tuurlijk gebruikt bol.com je adres om dingen naar je te verzenden. Hoe moeten ze anders weten waar je woont? Als je aangeeft dat het naar een afhaalpunt moet gaat het daar naartoe. Dan maakt het toch niet uit dat bol je adres heeft? Willekeurige adressen gaan opgeven moet je niet doen. Daar kun je alleen maar gezeik mee krijgen.


Reageer