Sekstoy kopen

  • 13 September 2020
  • 10 reacties
  • 682 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een jongen, 14 yr en heb een dilema

Ik wil heel graag zo'n sekstoy kopen (kunstvagina) maar ben bang dat mijn ouders erachter komen. Ik heb een manier gevonden voor online betalen: een cadeaukaart kopen Voor een aankoop via internet, en zelf gebruiken, contant kopen en dan zien mijn ouders niet wat ik koop maar! Als ik het bij een afhaalpunt laat afleveren... in wat voor pakket zit het dan en staat mij naam erbij (staat er dan: sekstoytype blablabla of niet) moet ik dan ook mijn ID meenemen? En als ik er glijmiddel bij koop zit het dan in 1 doos of apart? Weet iemand ook waar ik het kan verstoppen? Ik ben ECHT nog niet klaar om mijn ouders erover te vertellen, misschien doe ik het als ik hem al een tijdje heb!

 

Pls help!Alvast bedankt

Mvg: SnipperEter

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 8a


10 reacties

Badge

ten eerste je kan ook een vriendin zoeken. maar mocht je toch dit geweldige idee door wilt zetten. de naam die je opgeeft bij een internetbestelling staat op de doos en alles wat je bestelt zit in de doos van de verkoper, je weet wel zo'n standaard. ik zou er glijmiddel bij kopen en dit dan verstoppen achter je kast of bed

 

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd


Haha een vriendin is moeilijk, mn crush heeft laatst nee gezegd dus yay

Okey thx dan ga ik dat maar s proberen denk ik

in wat voor pakket zit het dan en staat mij naam erbij
Zoals al aangegeven was, is dit gewoon het standaard pakketje, waar je naam dus op staat.
Verder staat er niets op.
Er kan dus een nieuwe BBQ set inzitten, of ondergoed , maar het personeelslid bij het ophaalpunt zal dat niet weten.

moet ik dan ook mijn ID meenemen?
Ja.
Zo kunnen zij bevestigen dat jij bent, wie jij zegt te zijn.

En als ik er glijmiddel bij koop zit het dan in 1 doos of apart?
Dit ligt een beetje aan de verkoper van het product.
Het kan dus zo zijn dat dit verschillende dozen zijn, maar dat zal niet zo'n probleem zijn.


Weet iemand ook waar ik het kan verstoppen?
Kijk of je het ergens in een kast onder een lading (oude) schoolspullen kun stoppen.
Jij zult daar niet graag in kijken, laat staan een van je ouders.
Ik zou het in de doos van bol.com laten zitten, omdat dat het opslaan waarschijnlijk makkelijker zal maken.

Weet je al wat je gaat bestellen?
Dat is natuurlijk wel een van de belangrijkste dingen.
De keuze is vrij groot geworden en niet alle producten zijn voor iedereen bedoelt.

Badge

seks pop is het beste alleen wel duur hoor tfoeee

Reputatie 1
Badge +1

@MensPersoon 

Bedankt voor de hulp! Ik ga eens kijken of het zal lukken en als je wilt kan ik je op de hoogte houden, ik heb ook al 1 gevonden maar dan moet ik ook van dat schoonmaakspul erbij hebben (is wel zo netjes).

Ik vind het geen probleem om daar meer over te horen, dus je laat het maar weten.
Het schoonmaakmiddel is inderdaad een aanrader.
Het is niet alleen wel zo fris, maar het hoort ook te voorkomen dat het speeltje aangetast wordt door schimmels en bacteriën.
Natuurlijk is het aan te raden om het product goed te bekijken, maar het kan geen kwaad om je zoektocht te beginnen bij de meest verkochte artikelen of de producten met de hoogste score.

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk niet dat ik hem ga halen, ik heb het laatst met mijn moeder over seks gehad dus ik zij (heel slim) "wat vindt jij van sextoys?" En ze wou liever niet zoiets aantreffen en dat ik kon oefenen met een meisje

Badge

heyhey SnippetEter, ik begrijp je helemaal! ik denk dat al je vragen al beantwoord zijn maar ik reageer toch even. Je kunt je toys verstoppen op een plek waar niemand kijkt, ik verstop mijne in een lade onder mijn bed. Maar het kan natuurlijk ook ergens anders 

succes 

Reputatie 1
Badge

op AliExpress hebben ze heel veel soorten in alle prijsklassen.

Komt uit China, dus meestal staan er op het pakketje alleen maar chinese teksten… :wink:

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou het niet van Alie expess kopen , het is ondetroubaar,wie weet watvoor matreal het is en wat voor stoffen er in zit. 

Op de does waar het in word verzonden staat tog nieks,  gwoon het verakking weg gooien en goed verstopen. Je zou tenga kunen koopen daar zie je niet aan dat het en sekstoy is.

Reageer