Skip to main content
Vraag

sekstoy dildo (for girls)

• February 10, 2026
  • 5 reacties
  • 498 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyhey,

Ik heb een vraagje, er zijn vast heel wat meiden met een dildo sekstoy en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn daarom een paar vraagjes

1. Hoe oud ben je?

2. Waar gebruik je de dildo(posities)?

3. Heb je tips om zn toy  te gebruiken?

4. Wat is je beste ervaring ooit met de dildo?!

Alvast bedankt;))

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

1. Hoe oud ben je? 17

2. Waar gebruik je de dildo(posities)? Op de grond en doe dan cowgirl en soms aan de rand van m’n bed en doe dan doggy

3. Heb je tips om zn toy  te gebruiken? Veel glijmiddel gebruiken en eerste veel testen wat jij het lekkerste vind

4. Wat is je beste ervaring ooit met de dildo?! Ik had een keer heel veel glijmiddel er op Gedaan en ging toen een doggy doen en toen kwam m’n zusje binnen en die wou het ook heel graag doen en toen hebben we het samen gedaan

Forum|alt.badge.img+1

1. Hoe oud ben je? 17

2. Waar gebruik je de dildo(posities)? Op de grond en doe dan cowgirl en soms aan de rand van m’n bed en doe dan doggy

3. Heb je tips om zn toy  te gebruiken? Veel glijmiddel gebruiken en eerste veel testen wat jij het lekkerste vind

4. Wat is je beste ervaring ooit met de dildo?! Ik had een keer heel veel glijmiddel er op Gedaan en ging toen een doggy doen en toen kwam m’n zusje binnen en die wou het ook heel graag doen en toen hebben we het samen gedaan

Hey thanks voor je reactie,

Gebruik je hem alleen op je kamer of ook ergens anders bijvoorbeeld in de douche?

Was dat niet gênant met je zusje?

Forum|alt.badge.img+1

Andere meiden die de vragenlijst nog willen beantwoorden? :))

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 12, 2026

Hoi ​@Graaganoniemblijven  

ik gebruik hem vaak alleen maar op m’n kamer maar soms ook op andere plekken 

en dat met m’n zusje vond ik niet echt gênant want ben erg close met haar 

groetjes vallie

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 18, 2026

Heyhey,

Ik heb een vraagje, er zijn vast heel wat meiden met een dildo sekstoy en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn daarom een paar vraagjes

1. Hoe oud ben je?  16

2. Waar gebruik je de dildo(posities)?   anaal, soms voor de lol een bj en dan zo diep mogelijk, en mijn vagina

3. Heb je tips om zn toy  te gebruiken?   gebruik altijd iets van glijmiddel of zoiets anders gaat het stroef en doet het zeer

4. Wat is je beste ervaring ooit met de dildo?!  dat ik er een helemaal in mijn anus had en de andere mezelf neukte

Alvast bedankt;))