Skip to main content

Haai lekkere schatjes van me,

Ik heb nu sindskort een vriendje ( in mijn vorige topic staat over hoe ik verliefd op me ben geworden) Maar hij woont best ver weg en dan mis ik hem en zijn kunsten in bed ☺️. En ik zat laatst te denken: Wat nou als ik zelf eens seksspeeltjes ga maken. Dus ik kocht wat condooms, waar ik me trouwens niet voor schaam. En ik heb nu een paar dingen gemaakt die super simpel zijn en jullie mannen zelf ook kunnen maken:

De pringles-fleshlight. Een klassieker. Wat heb je nodig?

1 condoom

1 pringels bus groot

2 zachte en dunne sponsjes, dus niet met die groen rand.

Ducttape

Je rolt de condoom uit totdat hij heel lang is en dan leg je hem tussen de twee sponsjes. En zorg ervoor dat het begin van de condoom een beetje uitsteekt.

Duw de twee sponsjes in de bus een trek het uiteinde van de condoom over de bus zodat er een soort tunnel ontstaat. Plak de condoom stevig vast met ducttape en je fleshlight is klaar.

Komkommer dildo. Wat heb je nodig? 

Ok dit is wel heel flauw

1 condoom 

Komkommer met het scherpe uiteinde eraf gesneden

Plaats de condoom op het bolle ongesneden uiteinde van de komkommer en rek de condoom door en knoop hem vast aan het afgesneden uiteinde.

Condoom fleshlight. Wat heb je nodig?

1 condoom

1 1 euro of 2 euro munt

2 Elastiekjes

Blaas de condoom op die net wat groter is dan je eigen piemel. Maak een knoop en druk het muntje door het tutje van de condoom zodat je het tutje zowat mee trekt. Pak met je hand het muntje aan de knoop vast zodat er een tunnel ontstaat in de condoom. Pak de elastiekjes en maak ze vast met het muntje, de condoom en de knoop. Tip, hoe strakker je de elastiekjes vanmaakt, hoe steviger je fleshlight wordt. 

En nu zal je vast wel denken: nu kan ik lekker me gang gaan. Maar nee, je piemel zal altijd eerste glibberig moeten zijn. En ik heb een paar alternatieven voor als je geen glijmiddel hebt: 

Zonnebloemolie 

Olijfolie

Kokosolie

Babyolie

Amandelolie

En als je alles goed doet en goed oplet met de condooms en olie, zal jij de tijd van je leven hebben. En zorg ervoor dat je zuinig bent met de condooms, want ze zijn best duur en ze scheuren makkelijk. Dus leef je uit en geef je grote vriend daar beneden de tijd van z'n leven 😉💋

Ik hoop dat ik veel mensen hiermee kan helpen en dat jullie ook kunnen genieten. Ik hou van jullie allemaal! Kusjes naar jullie jongens!!! Geniet ervan!!! 😘😘😘

Groetjes

Ikhouvangespierdemannen109

Thanks

-onnodige quote verwijderd-

haaai  hahaha super bedankt

Reageer