Vraag

seksspeeltjes en condooms

  • 19 December 2021
  • 12 reacties
  • 1305 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey allemaal

 

Ik had een korte vraag, weten jullie of je ouders seksspeeltjes of condooms hebben? Zoja waar liggen die verstopt of zouden jullie het willen weten? Ik bijvoorbeeld zou best willen weten of mijn ouders dat hebben en waar.


12 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Mijn moeder heeft heel veel seks speeltjes. dildos van 24 cm of 10 en vibrators, handboeien en blinddoek en glijmiddel enzo. het ligt gewoon in het nacht kastje, het ligt niet echt verstopt ofzo

 

Reputatie 4
Badge +4

Oke, mijn moeder verstopt het vgm wel en ik wil het dus wel weten waar

Reputatie 4
Badge +4

misschien in de douche of in haar nacht kastje 

 

ik denk misshien n kleding kast of badkamer van haar of nacht kastje onder haar bed

Reputatie 4
Badge +4

Ik zal daar proberen te zoeken maar ik denk dat ze het beter hebben verstopt

ja ik denk ook wel dat mijne het heeft maar kan. het nerges zien ik weet wel dat me vader een cocktail ring triller heeft maar die is redelijk klein hahah maar die gebruikt hij ook niet meer maar lijkt me opzich logische dt ze het wel heeft want als ze geil is gaan ze niet altijd elkaar neuken denk 

 

Ik zal daar proberen te zoeken maar ik denk dat ze het beter hebben verstopt

Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar misschien kun je dat beter laten. Als ze die al hebben, hebben ze die niet voor niks verstopt. Je ouders hebben ook recht op privacy. Jij zou het toch ook niet chill vinden als je ouders op zoek gaan naar zulke voorwerpen in jouw kamer, laat staan als ze nog wat zouden vinden ook.

Hoi ik snap dat je dat denkt maar ik vind dat toch anders want van je ouders weetje dat ze sex hebben en gekke dingen doen maar je ouders weten dat niet van jouw

Badge

Diverse seksspeeltjes gevonden van mijn moeder van vibrators tot dildo's en zelfs een voorbind dildo die verstopt lagen in haar kledingkast 

-onnodige quotes verwijderd-

oh wat leuk en heb je ze al gebruikt en waar lagen ze lagen ze goed verstopt

 

Reputatie 1

die van mijn moeder liggen gewoon in haar nachtkastje maar ik zou nu niet perse die van mijn moeder gebruiken ieuwll

Reputatie 1
Badge

In het nachtkastje of medicijnendoosje

Reageer