Vraag

Seksspeeltjes als minderjarige kopen: hoe en waar

  • 1 November 2020
  • 5 reacties
  • 3089 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik wil graag een seksspeeltje kopen maar ik weet niet precies waar ik dat kan doen want ik ben redelijk recent geholpen met een vraag of als je minderjarig bent en nu al eigenlijk een seksspeeltje wilt kopen of dat raar is en toen hoorde ik dat het erg veel voorkomt maar ik weet niet echt waar maar ik weet ook niet hoe ik het stiekim kan bestellen als me ouders me bank en bankafschriften kunnen lezen als iemand me kan helpen dankje en sorry als het raar overkomt..

alvast bedankt voor jullie moeite

 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Heyy, ik had dit probleem zelf ook haha. Tis niks om je voor te schamen natuurlijk maar ik snap wel dat jue niet zon zin hebt in een vibrator op de deurmat en dat je pa dan opeens met jou pakketje in zn handen staat.  Heb je toevallig een etos bij je in de buurt ofzo? Of bij de appie kan je ze ook gewoon halen. Bij de appie kan je dan vaak (als ze die daar hebben) bij de zelfscanners afrekenen dus dan hoef je je sws nergens voor te schamen, maar stel dat is er niet dan kan je het ook gewoon zonder problemen afrekenen. Die mensen die daar werken zijn het wel gewend dat mensen die shit kopen en geloof me, na 5 min zijn ze je gezicht alweer vergeten hahaha. ]

Veel successsss

xxx

Hoi dit is niet zo moeilijk, 

 

Ga naar de appie koop daar een cadeau kaart van bijvoorbeeld bol.com  je bankafschrift is dan gewoon van de Appie.

 

Bestel in de webshop  het speeltje en laat het afleveren bij bijvoorbeeld de Primera zodat hij niet thuis is en je pa hem opent 

 

Suc6

Reputatie 3
Badge +2

Erg erg erg bedankt en ikzal er zeker gaan proberen dankuwel erg geholpen :D

Reputatie 3
Badge +2

Hoi dit is niet zo moeilijk, 

 

Ga naar de appie koop daar een cadeau kaart van bijvoorbeeld bol.com  je bankafschrift is dan gewoon van de Appie.

 

Bestel in de webshop  het speeltje en laat het afleveren bij bijvoorbeeld de Primera zodat hij niet thuis is en je pa hem opent 

 

Suc6

erg erg erg bedankt Anoniemer voor het tip ik zal het morgen proberen kaart te halen :D

Reputatie 3
Badge +2

Heyy, ik had dit probleem zelf ook haha. Tis niks om je voor te schamen natuurlijk maar ik snap wel dat jue niet zon zin hebt in een vibrator op de deurmat en dat je pa dan opeens met jou pakketje in zn handen staat.  Heb je toevallig een etos bij je in de buurt ofzo? Of bij de appie kan je ze ook gewoon halen. Bij de appie kan je dan vaak (als ze die daar hebben) bij de zelfscanners afrekenen dus dan hoef je je sws nergens voor te schamen, maar stel dat is er niet dan kan je het ook gewoon zonder problemen afrekenen. Die mensen die daar werken zijn het wel gewend dat mensen die shit kopen en geloof me, na 5 min zijn ze je gezicht alweer vergeten hahaha. ]

Veel successsss

xxx

oow hahaha oke DANKJEWEL Ik zal eens langsgaan en binnenkort kijken erg bedankt :) :D trouwens fijn dat er meerdere zijn die ook soort van geintreseerd of benieuwd ernaar zijn :D :) dankjewell

Reageer