Vraag

Seksspeeltje verstoppen

  • 18 February 2022
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik sta op het punt om een seksspeeltje aan te schaffen. Er is echter nog 1 "probleem". WAAR VERSTOP IK HET?? Iemand tips??  Alvast bedankt :)

Groetjes!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

je kunt heel goed seksspeeltjes verstoppen in je ondergoed lade, ergens achterin en dan zal deze niet snel gevonden worden.

of ergens anders in je kledingkast achter een stapel kleding die je bijna nooit draagt.

(dit zijn in ieder geval de twee plekken waar ik mijn speeltjes bewaar)

 

anders kun je ook nog kijken of je in je boekenkast ruimte hebt achter een stapel boeken o.i.d.

Reputatie 6
Badge +7

Op een plek die netjes en opgeruimd is en dus niet uitnodigt om op te ruimen.  

Achter boeken is wel een beetje snel zichtbaar.  

En ook niet op een plek waar vrienden/vriendinnen zouden kunnen kijken zoals makeup. 

Een mooie plek is iets afsluitbaars dat een ander nooit zal openmaken of gebruiken, omdat het helemaal niet intessant is. Bijvoorbeeld een drinkbeker die op jouw kamer hoort (en dus niet door iemand naar de vaatwasser wordt gebracht). Een doos van een spel dat niemand interessant genoeg vind om spontaan uit jouw kamer te halen. Een koker van een verrekijker.  Doorzichtige opbergdoos in je kast gevuld met allemaal pennen, wol of half gebruikte knutseldingen. Zodat iedereen van buiten al kan zien wat er in zit en dus nooit in die doos gaat woelen. 

Reageer