Vraag

seksspeeltje en bankrekening

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Badge

Heyy, ik ben een meisje van 15 en wil graag een seksspeeltje kopen. Ik heb al helemaal een plan in gedachten hoe ik die stiekem online kan kopen. Mijn ouders checken vaak mijn bankrekening en denken dus dat ik iets anders wil kopen, kunnen ze zien wat ik koop en op welke site??? 

Xxx


7 reacties

Badge

Nee en als je het echt stiekem wilt doen kan je hem bij een ophaalpunt laten bezorgen zoals de primera

Badge

Heyy, ik ben een meisje van 15 en wil graag een seksspeeltje kopen. Ik heb al helemaal een plan in gedachten hoe ik die stiekem online kan kopen. Mijn ouders checken vaak mijn bankrekening en denken dus dat ik iets anders wil kopen, kunnen ze zien wat ik koop en op welke site??? 

Xxx

Maak je geen zorgen dit kan niet. Als ik mag aanraden. Bestel via easytoys dit staat op je rekening als paynl en ook je pakket is volledig anoniem

waarschijnlijk als je een speeltje koopt op een site staat bij het afschrift iets als "speeltjes.nl", als je het wilt kopen zonder dat je ouders het weten kan je hetzelfde doen als wat ik deed. 

1. kijk wat je zou willen in de hema app

2. pin genoeg geld om het te betalen (als ze vragen stellen zeg je bvb "ik moest nog een vriendin terugbetalen") 

3. bestel het speeltje in de hema app naar een dicht bij jou

4. kies voor "betalen bij ophalen"

5. wacht totdat de app zegt dat je product klaar ligt

6. haal het op en betaal met het gepint geld

7. verstop hem ergens in je kamer

ja je ouders kunnen dit zien ik heb dit ook geprobeerd met andere dingen

Badge

Op je bankrekening kun je vaak wel zien naar welke webwinkel het gaat.
Of er staat de naam van de webwinkel of (als je met I-deal betaalt) iets van Mollie inzake ‘naam webwinkel’.
Wat je gekocht hebt staat er nooit bij, alleen een bestelnummer ofzo 
   
Ik heb het weleens door Bol.com naar een pakketpunt laten sturen.
En dan zeg ik thuis gewoon dat dat makkelijker is omdat er dan niemand thuis hoeft te zijn.  😁

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, vaak kun je op je bankrekening wel zien welk bedrag aan welke rekening of webshop is overgeboekt. Maar niet wat je dan allemaal hebt gekocht. Je kunt trouwens bijvoorbeeld bij de Kruidvat ook satisfiers kopen 😉 contant betalen en niemand die er wat over zegt. En eventueel de zelfscan. Op je bankrekening staat immers alleen kruidvat en het bedrag. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy, ik ben een meisje van 15 en wil graag een seksspeeltje kopen. Ik heb al helemaal een plan in gedachten hoe ik die stiekem online kan kopen. Mijn ouders checken vaak mijn bankrekening en denken dus dat ik iets anders wil kopen, kunnen ze zien wat ik koop en op welke site??? 

Xxx

Je kunt bij de kruidvat of hema het zo kopen in de winkel (zelfs anoniem via zelfscan)

Reageer