Skip to main content
Vraag

seksspeeltje

• April 23, 2025
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al 1 jaar een seksspeeltje. Ik heb een normale flashlight en ik heb een nepkont. Mijn vraag aan jullie is of jullie een seksspeeltje hebben en wanneer jullie hem gebruiken en welke het is en waar jullie hem opbergen. Of ruimen jullie hem niet op omdat het mag van jullie ouders? 

Hopelijk wordt hij veel beantwoord. 

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Hoi Tijnst,

ik ben een jongen van 17 jaar en heb nu 3 jaar sextoys. Ik heb alleen maar dildo’s en butplugs en ik vind dit echt een aanrader! Ik ben begonnen met een butplug sten van 4 stuks met oplopende maat (van de wekamp) die ik nog altijd gebruik. Ik gebruik ze niet zo zeer meer tijdens het aftrekken maar meer om de de hele dag in te doen thuis, naar de sportschool of ergens anders. Het blijft de hele tijd in de buurt van je G-spot wat echt heerlijk is. Ik heb 3 verschillende dildo’s, mijn 1e is glad (soort rubber staafje) van 10cm lang en 2,7 cm breed. — de 2e is een realistische met ballen en zuignap van 15cm lang en 3,2 cm breed — de 3e is een met 2 uiteinden, de L kant is een gewone (lul vorm) dildo van 20cm lang en 3,0 cm breed, en de R kant is eentje met van die bollingen er in van 20 cm lang en 3,5 cm breed. 

De 1e gebruik ik eigenlijk niet meer zo heel veel. Deze was voor in het begin te wennen en te kijken of ik het lekker vond. De 2e vind ik voor meteen te gebruiken een beetje te breed, daar moet ik nog wat meer vingeren of met de 1e dildo van te voren doen en dat duurt me te lang. De 3e dildo is mijn favoriet, Desiree is lekker lang en kan dus snel en lang langs de G-spot en kringspier geleiden. Het is ook fijn dat hij een smallere en een bredere kant heeft dat je eerst een beetje kan voorspelen zonder 2 dildo’s te gebruiken, de R kant (met de bollingen) is mijn favoriet, zeker als je m gebruikt. 

Het is altijd essentieel dat je bij anale speeltjes of sex glijmiddel gebruikt omdat de anus geen vocht aan maakt zoals een vagina, het is ook lekkerder om glijmiddel te gebruiken (ook al bij vingeren)

ik ben wel homo maar dat betekend niet dat je als hetero jongen niet met anale sextoys mag experimenteren. Je bent technisch gezien pas “homo “ als je echt op mannen valt en van ze houd. Anale sex is dus ook normaal voor hetero mannen. 

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met dit bericht. 

groetjes N.