Vraag

Seksshop bezoeken

  • 30 June 2019
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

ik was dus van plan een keertje een seksshop te bezoeken, alleen vroeg ik me af wat daar allemaal te doen is. Zijn er mensen die een seksshop willen bezoeken/ hebben bezocht? Wat kan je daar zo al doen?

4 reacties

Je kan er een elektrische tandenborstel kopen!
Hey,

Als je het niet leuk vindt om herkend te worden daar kun je ook online bestellen, wat de meeste doen. Op Youtube kun je meer over seksspeeltjes leren.

Groetjes,

Geen_Naam
Hoi

In een seksshop kan je verschillende speeltjes bekijken, en uitleg vragen aan de verkoper. Je kan de sterkte van een seksspeeltje testen op het puntje van je neus, aangezien de zenuwen op je neus even gevoelig zouden zijn als de zenuwen waarop je het speeltje graag zou gebruiken.

Een seksshop bezoeken kan spannend zijn, maar aangezien de andere klanten evengoed in diezelfde seksshop winkelen, hoef je je nergens voor te schamen. Moest je het te ongemakkelijk vinden, kan je zoals Geen_Naam zei, een onlineshop bezoeken. Meestal worden seksspeeltjes subtiel verpakt, en kan je aan de doos niet zien wat erin zit.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +1

anders neem je een plastic tas mee van de hema of de etos en dan doe je het daarin!

Reageer