Vraag

sekspeeltje verstoppen


Reputatie 4
Badge +4

Hoi hoi ik heb even een probleempje

Ik heb een sekspeeltje gekocht, maar heb geen idee waar ik hem moet verstoppen. Mijn ouders zitten vaak in mijn kamer omdat een gedeelte ook wordt gebruikt als opslag en heb niet echt veel privacy/geheime plekken waar zij veel bij kunnen. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt


11 reacties

Heyy, ik heb ze verstopt in een bol.com doosje wat achterin m'n nachtkastje ligt, degene die k vaak gebruik ligt achter mn bed,  aangezien daar bij mij niet echt word gekeken. Misschien kun je hem verstoppen in je kussenhoes overdag als mensen binnen kunnen lopen? Niemand kijkt of voelt in een kussen toch. 

Je zegt dat je kamer word gebruikt als opslag, waarschijnlijk kun je daar wel wat mee; iets waar je gezin niet bij kan omdat het te hoog is, of verstop t juist laag in iets wat ze nooit hebben aangeraakt en waarschijnlijk nooit doen.

 

Reputatie 4
Badge +4

Dat is een reactie waar ik iets aan heb!

Dat is nou een reactie waar ik iets aan heb!

Bij dat k kon helpen, succes!

Reputatie 4
Badge +4

@AnoniemeGuy2004 
Wat wel jammer is is dat ik geen nacht kastje heb of zoiets, heb je nog een andere optie? Mijn moeder verschoont ook wel eens mijn bed dus kussensloop wordt het niet, en zie kijken wel bijna overal in de opslag (en het is allemaal laag) als ze iets nodig hebben. Achter mijn bed vind ik een slecht idee aangezien ik niet echt ruimte heb en er onder/achter ook spullen worden opgeborgen

Wat wel jammer is is dat ik geen nacht kastje heb of zoiets, heb je nog een andere optie? Mijn moeder verschoont ook wel eens mijn bed dus kussensloop wordt het niet, en zie kijken wel bijna overal in de opslag (en het is allemaal laag) als ze iets nodig hebben. Achter mijn bed vind ik een slecht idee aangezien ik niet echt ruimte heb en er onder/achter ook spullen worden opgeborgen


Je kan ook een sokkenlaatje doen, of een kleding kast en dan helemaal onder de kleding. Of een schoenendoos onder je kleren waar het speeltje in verstopt zit? Of ergens een kastje waar niemand meer naar omkijkt? Successs

@Jojodegeit  @JooJootje  @AnoniemeGuy2004 Deze vindt ik idd wel goed, maar als geen van dit alles je helpt moet je het achter een plint gaan verstoppen en dat gaat m niet worden, dan zou ik zeggen tegen je ma of je bijv privacy mag in een bepaalde kast of je doet een doos met daarop een papiertje met niet openen hoog leggen. Of je zegt tegen je ma wanneer ze je bed doet dat jij dat voortaan liever doet en dan kun je t wel in je kussensloop of mss onder je matras tussen je latten bodem en de bakken onder je bed leggen (wel probleem als ze de bakken dan eronder uit halen. Maar verder is het pittig onmogelijk als ze door praktisch alles heen kijkt. Verstop t mss in een oude schone pringles bus als dat past.

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 6
Badge +7

Kussenhoes en kledingla zijn geen goede plekken.  Moeders komen langs met een berg sokken, leggen meteen alle sokken in de kledingla recht, schudden je kussen op en nemen de kussenhoes mee om te wassen.

 

wat denken jullie van deze:

  1. een plek die geen opbergplek is, maar toevallig ruimte heeft.  In sommige kasten kun je de onderste plank optillen, dan komt wat je verstopt dus op de vloer van de kamer te liggen. Of een holle lamp.   Een doos van een spel of puzzel. Bedenk wel een ruimte waar niemand ooit komt, ook niet met schoonmaken.
  2. een afsluitbaar kistje. De action heeft een geldkistje dat je kunt afsluiten. Zet het een paar weken/maanden op een plank met steentjes of snoep erin en kijk of je opmerkingen krijgt.  Zeg dat het is voor persoonlijke dingen die je wilt bewaren tot je kinderen hebt ofzo.  Als men er persé in wil kijken zitten er rommeltjes en frutseltjes in en daarna is de interesse weg. 
  3. Iets van school dat gewoon geen aandacht trekt. Een etui of een werkmap bijvoorbeeld.   Zorg dat deze altijd netjes op de plank liggen en dat ze er tegen kunnen om opgetild te worden bij het afstoffen. 
Reputatie 4
Badge +4

Ik heb hem nu in een surprise die ik ooit had gekregen. Die suprise had een dubbele bodem en daar past hij net in. Dit is toch wel een goed plek? Niemand heeft een rede om daar te zoeken en hij staat gewoon in mijn kamer

Ik heb hem nu in een surprise die ik ooit had gekregen. Die suprise had een dubbele bodem en daar past hij net in. Dit is toch wel een goed plek? Niemand heeft een rede om daar te zoeken en hij staat gewoon in mijn kamer

Heyy! Dit is een goede plek! Top! 

Reputatie 3
Badge +2

Ondergoed la ofz

Reputatie 4
Badge +4

Ondergoed la ofz

Als je even kijkt naar wat er al is gestuurd, zie je dat dit dubbel is, geen goed plek en het al is opgelost! Maar bedankt voor je reactie i guess!

Reageer