Vraag

seksfantasieën

  • 14 September 2022
  • 10 reacties
  • 474 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

ben je homo, hetro, bi, andere

wat is jullie ultieme seksfantasie?

 


10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hetro, maar sta open om met mannen te experimenteren

Om seks te hebben met mijn crush en dan lekker op haar gezicht te spuiten

Badge

Homo, mij lijkt het heel geil om een keer zuigen en gezogen te worden. 

Badge

Homo, lijkt me geil om door hetero geneukt te worden

Reputatie 4
Badge +3

ik ben hetero maar ik heb hetzelfde

 

Reputatie 4
Badge +3

ik hetero maar ik zal het niet erg vinden om door homo geneukt te worden

Reputatie 4
Badge +3

hetero, en wil eigenlijk gewoon seks 😅

Badge +1

Ik ben bi en zou het met de overbuur familie willen doen 

ik (man)ben bi en  mijn fantasie is om een trio te doen met 2 mannen en 1 vrouw waar bij we in treinje staan en de middeste heen en weer gaat waar door hij ter gelijker tijd vrouw doet en een lul in zijn kontje krijgt

Reputatie 4
Badge +3

kindertelefoon haalt doodleuk mn quotes weg zonder het erbij te vermelden :/

Reputatie 4
Badge +2

Hai,

Vanwege het overtreden van Forumregel 10 kunnen wij inderdaad de tekst aanpassen. Wanneer wij dit doen zullen wij dit vermelden.  Excuus wanneer dit niet is gebeurd.

Hier nogmaals forumregel 10:

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon

Reageer