seksfantasie eerste keer

  • 4 September 2019
  • 1 reactie
  • 790 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey jongens en meisjes, hetro, gay en bi. deel hier julie seksfantasien. maakt niet uit hoe gek t is en hoe je t wilt doen, wil gwn eens zien hoe de rest van nederland hun eerste vrijpartij voor zich zien. alvast bedankt voor het delen.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

hey jongens en meisjes, hetro, gay en bi. deel hier julie seksfantasien. maakt niet uit hoe gek t is en hoe je t wilt doen, wil gwn eens zien hoe de rest van nederland hun eerste vrijpartij voor zich zien. alvast bedankt voor het delen.

Dar ik met een man op het strand helemaal alleen ben en dan trekt hij mn kleren uit en zwemmen we smane of ik alleen naakt en dan filmt hij mij en dan droogt hij mij af en doe ik alles wat hij zegt en dan speelt hij met mn lichaam(bijv. Borsren knijpen, kont slaan) en dan hou ik een naakte modesgow voor hem en dan hebben we heel intens sex en dan pijp ik hem en dan hebben we een strandhuisje en lopen we samen of ik alleen de hele dag naakt en niemand anders is er en dan mag hij foto en filmpjes van mij  maken en hebben we elke avond sex  en dan bind hij me vast en doe ik alles wat hij wil en mag hij alles dosn en tja dat dus... en een trio lijkt me ook wel leuk dat ik dna lig en vastgebonden word en met iets van 3 mannen tegelijk sex heb ennze mogen alles met me doen en t lijkt me gwoon heel leuk om een beetje tijdrns het sexen andere de baas laten zijn en gwoon alles doen war ze willen

Reageer