seksfantasie

  • 2 July 2020
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

Heeyy ik ben een meisje van 14 en ik zit in de 2e klas door corona is ons kamp uitgesteld en ik hoop (we gaan in tenten slapen) dat ik dan snachts wakker word en dan doe ik alsof ik naar de wc moet en als ik terug kom dat ik “perongeluk” de verkeerde tent in stap (Met jongens er zitten meestal 2 per tent)  en dan trek ik mijn shirt uit en doe ik alsof ik mijn pjama zoek en dan zien ze mij maar ik weet toch wel dat ik dat nooit durf te doen maar ik hoop het toch. Heeft iemand dat ook wel is?? Jongens en meisjes antwoorden pls

xx


2 reacties

Hey,

Ik denk dat iedereen wel is een seksfantastie heeft /_heeft gehad. Daar is niks raars aan, dat komt ook door de puberteit.  Dus maak je geen zorgen! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hoi

 

Da’s helemaal ok hoor, dat je fantaseert. Zoals Gebruiker c zei, hoort dit bij de puberteit.

 

Nou ja, in het echt zou een situatie als deze me wat risicovol lijken. Je weet maar nooit bij wat voor persoonlijkheden je bij terecht komt, wanneer je een random tent in sluipt. Echter kan je er op los blijven fantaseren, zolang je voor je veiligheid zorgt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer