Vraag

Seksdroom over andere..?

  • 3 March 2024
  • 8 reacties
  • 495 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Ik ben een meisje van 14 en ik heb een beetje een rare vraag…

Ik heb dus laatst een droom gehad.. misschien kan je al raden wat voor een droom. Maar die droom was niet over mij en iemand anders maar over 2 andere…

Is dit normaal? Heeft iemand anders dit ook wel eens?

Laat het me weten!


8 reacties

Badge

Hey slay_all_day

Ik heb dit zelf nog niet voorgehad maar ik denk dat da niet normaal is.

groetjes

Reputatie 3
Badge +1

Dus je hebt een droom waar in je zelf niet bent? Of kijk je in de droom naar 2 andere mensen die samen seks hebben?

Reputatie 2
Badge +2

Hey hoi ik ben een jongen en heb dit zelf ook wel is dus denk dat dit best wel normaal is 

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar denk dat het wel normaal is. Je kunt toch niet zelf bepalen: vandaag ga ik dromen over..…

Ik denk dat het normaal is.

 

Reputatie 2
Badge

Heyy,

ik denk dat dit normaal is.
Je zit gewoon in de puberteit.
Don't worry! :)

Reputatie 4
Badge +3

Ik geloof dat ik wel dromen heb die over anderen gaan. Dat je er bij was. En hoe kan een droom niet normaal zijn. Dat is toch iets dat gewoon is zo als het is. Je kunt het niet veranderen en bedenken.

Ik heb soms ook bizare dromen. Echt heel vreemd… 

Ook heb ik al wel eens een droom gehad die met seks te maken had waardoor ik geil was.

Volgesn mij is dat best normaal allemaal

Reputatie 5
Badge +3

Heyy! Ik ben een meisje van 14 en ik heb een beetje een rare vraag…

Ik heb dus laatst een droom gehad.. misschien kan je al raden wat voor een droom. Maar die droom was niet over mij en iemand anders maar over 2 andere…

Is dit normaal? Heeft iemand anders dit ook wel eens?

Laat het me weten!

In je pubertijd groeit en bloeit vanalles in je lichaam en daarbuiten ook. Ook je hetsenen maken overuren door je hormonen, je fantasie gaat druk aan de slag en dit verwerk je allemaal (on)bewust in je slaap. Niets vreemds dus. 

Reputatie 2
Badge +1

Dus je hebt een droom waar in je zelf niet bent? Of kijk je in de droom naar 2 andere mensen die samen seks hebben?

Ja, allebei (dezelfde droom)

Reageer