Vraag

Seksdromen en seksverhalen

  • 20 September 2020
  • 7 reacties
  • 1415 Bekeken

Badge +2

Hy

 

Ik wil weten als je al ooit eens een seksdroom gehad hebt.leg uit 

Heb je leuke of toffe seksverhalen/ belevenissen 

Al heb meegemaakt. Deel ze

 

En als je een seksfantasie hebt

Leg het ook het

En wat is of zijn jou ideale seksdromen 

Zeg ze maar 

 

Grtj 

Moet ik ook reageren 


7 reacties

Ik had laatst een droom waarin mijn ex voor een tijdje op een dildo ging zitten (anaal). We zoenden voor een tijdje en toen ging ze weer staan. Ze zei tegen mij dat ik dezelfde dildo die net uit haar kont kwam in mijn mond moest stoppen. Ik deed dit erg graag en ik kon zelfs een smaak proeven in mijn droom! Daarna zoende we nog een beetje en werd ik helemaal nat wakker. Geweldige droom! Hoop dat dit in het echt nog gaat gebeuren.

Reputatie 3
Badge +3

ik deed het in mijn tuin met een jongen die 2 jaar geleden bij me in de klas heeft gezeten het gekke eraan is dat ik hem nooit leuk heb gevonden maar hij komt er wel in voor 

 

Badge +2

Ik had ooit een hele geile seksdroom waarin ik de borsten van mijn moeder mocht aanraken.

Dat was het geilste wat ik ooit had meegemaakt.

Een aantal maanden geleden had ik ook een geile seksdroom dat ik werd gepijpt door een hele mooie meid in bikini bij het zwembad.

Ik fantaseer weleens vaak over seks met mijn moeder.

Niet dat ik dat graag wil, maar da´s gwn mijn fantasie.

Liefs,

Anoniempje5006

Reputatie 1
Badge

Hy

 

Ik wil weten als je al ooit eens een seksdroom gehad hebt.leg uit 

Heb je leuke of toffe seksverhalen/ belevenissen 

Al heb meegemaakt. Deel ze

 

En als je een seksfantasie hebt

Leg het ook het

En wat is of zijn jou ideale seksdromen 

Zeg ze maar 

 

Grtj 

Moet ik ook reageren 

Ik droom heel vaak dat ik met een jonge uit me klas ga neuken en dat ik dan zijn lange sokken like en dan gaan we pijpen en kom ik klaar in hem

Reputatie 2
Badge

Was net een week na m'n 14e verjaardag, m'n nicht (17)  kwam langs. Om nog te feliciteren en te hangen enzo. En we hadden niks te doen en we gingen naar mn kamer. Ze ging rotzooien met spullen die ik had (allemaal technische snufjes enzo) en toen wou ze me kleding passen. Maar toen trok ze der shirt uit en stond ze in der beha. Ze heeft echt hele grote! Ze zag dat ik staarde en ook heel snel een stijve kreeg. Ze lachte en zei dat het oké was. Ze vroeg of ik al eerder sex had gehad en ik zei nee.  (we wonen trouwens in een best groot huis dus m'n ouders hoorde niks) Ze trok m'n broek omlaag (ik lag op bed) en ze begon er mee te spelen. En heel snel erna met der mond aan te raken. Ik zei niks en genoot ervan. Ik kwam niet klaar want dat mocht niet van der nog.  Ik mocht der tieten aanraken en der toen beffen!! Vervolgens mocht ik in der klaarkomen en hebben we nog gezoent enzo. Ik heb er meer met haar erna. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb dat best vaak, dan heb ik een seks droom over verschillende meiden van mijn school. Lekker erbij aftrekken en dat doe ik vaker. Ik vind het best lekker. Maar soms doe ik er ook over dromen in de klas en soms ook als ik in bed lig. Best lastig als ik elke keer nieuwe verhalen moet verzinnen dus iemand help me met nieuwe verhalen verzinnen!

Reputatie 2
Badge +2

Was net een week na m'n 14e verjaardag, m'n nicht (17)  kwam langs. Om nog te feliciteren en te hangen enzo. En we hadden niks te doen en we gingen naar mn kamer. Ze ging rotzooien met spullen die ik had (allemaal technische snufjes enzo) en toen wou ze me kleding passen. Maar toen trok ze der shirt uit en stond ze in der beha. Ze heeft echt hele grote! Ze zag dat ik staarde en ook heel snel een stijve kreeg. Ze lachte en zei dat het oké was. Ze vroeg of ik al eerder sex had gehad en ik zei nee.  (we wonen trouwens in een best groot huis dus m'n ouders hoorde niks) Ze trok m'n broek omlaag (ik lag op bed) en ze begon er mee te spelen. En heel snel erna met der mond aan te raken. Ik zei niks en genoot ervan. Ik kwam niet klaar want dat mocht niet van der nog.  Ik mocht der tieten aanraken en der toen beffen!! Vervolgens mocht ik in der klaarkomen en hebben we nog gezoent enzo. Ik heb er meer met haar erna. 

Geluk!

Reageer