seksbewegingen met knuffel

  • 4 March 2024
  • 9 reacties
  • 953 Bekeken

Badge

Ben ik de enige die dit doet met me knuffel? Gewoon zonder onderbroek enz bewegingen maken met me knuffel tussen me benen.. is dat raar?


9 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoii. 

Ik ben natuurlijk een jongen dus kan het verschillen…

Maar ja... Idd ik doe dat ook

Reputatie 3
Badge

Heyy @Anoniemmmmmmmm A ,

Het is zeker niet raar om op je knuffel te rijden. Als jou dat een lekker gevoel geeft zou ik zelf gewoon doorgaan. Veel mensen dan je denk doen het hoor, sommige doen het ook met een kussen tussen hun benen misschien kan je dat eens proberen als je dat leuk lijit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt:)) En als je nog vragen of iets hebt kan je die altijd stellen!!

 

XOXO

knuffels rijden vind ik wel echt geil hoor

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik doe het ook. het is zo fijn! niks geks aan.

 

Een meisje

Reputatie 1
Badge

Ik wrijf altijd over m’n pik ja ik weet is niet hetzelfde maar ja laatst had ik perongeluk m’n hele broek volgespoten 

Badge

Nee hoor, is heel normaal ik doe dat echt al sinds ik op de basisschool zit, ik wist toen nog niet dat het masturberen was maar ik vind het wel heel lekker. Er zijn ook mensen die een beetje op hun knuffel plassen en dan gaan rijden, let dan wel op dat je het hygienisch houdt!

Reputatie 4
Badge +3

 

Ben ik de enige die dit doet met me knuffel? Gewoon zonder onderbroek enz bewegingen maken met me knuffel tussen me benen.. is dat raar?

Gewoon doen hoor! Dat is gewoon fijn. Je kunt het met van alles doen. Met een kussen of met je de hoek van je matras of met je dekbed (oprollen). Het wrijven is gewoon heerlijk als je geil bent.

liefs Fleur

Nee hoor, het is helemaal niet erg en heel normaal ik doe het ook en het voelt gwn fijn als je geil bent

Reputatie 5
Badge +5

ik ben een jongen. 

weet niet of dat uitmaakt. maar ik doe het soms ook wel

dus het is niet raar. zo als je hier boven al leest zijn er meer mensen die het doen

Reageer