Vraag

seks zonder condoom maar wel een pil

  • 7 June 2020
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, ik heb seks gehad met mijn vaste vriend. Alleen wouden we weer is zonder condoom proberen. Ik ben best wel vaak bang om zwanger te worden maar ben wel aan de pil. Ben nu begonnen met een zwaardere pil omdat de andere veel bijwerkingen had. De eerste 7 dagen heb ik met condoom gedaan en dan nu een keer zonder. Ik ben hem niet vergeten te slikken en ben ook niet ziek geweest maar uit mijn angst ben ik toch bang. Ik wil ook weer niet een test gaan kopen want heb er al 4 gedaan met elke keer dat ik zonder condoom deed en het was elke keer negatief. Kunnen jullie mij gerust stellen? Of moet ik toch maar langs de winkel?

groetjessss


7 reacties

Hoi

 

Als je graag zekerheid hebt, zou ik je aanraden alsnog een test te gaan halen. Wij kunnen ten slotte niet uit de sterren afleiden of jij zwanger bent :slight_smile:  Hoewel een condoom voor extra zekerheid zorgt en je ook nog eens beschermt tegen soa’s, is de kans op een zwangerschap klein, aangezien je de pil neemt. Weet je dat graag met zekerheid? Doe dan toch maar een test, dan ben je gerust. 

 

Gr. Kenshin

Hoi,

dat is waar. Hij is niet klaar gekomen verder en het was echt maar 2 minuten omdat ik niet meer wou. Denk je dat het nig steeds moet?

Niemand kan je ertoe verplichten een test te doen, maar als ik in jouw schoenen stond, zou ik liefst snel weten of ik echt wel niet zwanger ben. Een zwangerschapstest kan je hier een idee van geven. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou het toch voor de zekerheid halen, je weet het nooit met voorvocht enz

Maar pil zou toch moeten beschermen? Misschien 0,1 % van niet. 
maar bedankt voor de tips

De pil zou je inderdaad moeten beschermen. Ik verwacht dan ook niet dat je zwanger bent, maar kan dit niet met zekerheid zeggen. Vandaar dat het doen van een test geen kwaad zou kunnen. Echter kan ik je tot niets dwingen; doe jij liever geen test, doe je geen test. 

 

Gr. Kenshin

Oke super bedankt 😊

Reageer