seks zonder condoom

  • 22 June 2022
  • 5 reacties
  • 1296 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ik heb een vraagje ik heb 2 weken geleden seks gehad met mijn beste vriend zelf heb ik geen vriend maar we waren allebei benieuwd hoe dat was ik vinger mezelf best vaak maar ik wilde een keer seks hebben met een jongen en ik vertrouw hem en hij vond het ook geen probleem hij zei zelfs dat hij het leuk vond alleen het probleem is dat we allebei geen condooms durfde te kopen dus we hebben het zonder condoom gedaan en 1 van mijn vriendinnen zit de hele tijd te zeggen je word zwanger hahaha nou ik vind het dus helemaal niet leuk want ik heb genoten van de seks maar is er een grote kans dat ik zwanger raak😕?

En hoe moet ik het dan aan mijn ouders vertellen?

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb je je regels al? zo ja, heb je die net gehad? Want als je die net gehad hebt kan je wel zwanger raken. Maar als je ze nog niet hebt, dan ben je niet zwanger. Je moet er wel mee oppassen dat je echt niet zwanger geraakt. Koop desnoods een paar zwangerschapstesten en condooms. Ook al durf je het niet, kan je nog bestellen op internet denk ik. 

Groetjes,

AA

SUCCES!

Da's niet erg slim. Je vriendin heeft namelijk wel gelijk. Je kan idd zwanger zijn. Op de dag nadat je ongesteld zou moeten zijn geworden (1 dag overtijd), kan je een zwangerschapstest doen. Ik zou dit maar doen, want onbeschermde seks is zeker risicovol. Je kunt het het beste zo vroeg mogelijk weten. Als die dan aangeeft dat je niet zwanger bent, hoef je het je ouders natuurlijk niet te vertellen. Mocht je nou wel zwanger zijn, vertel het ze zo snel mogelijk, want nu heb je nog de meeste opties. Maar zover is het nog niet. Eerst een testje doen straks.

Ik hoop dat je hier wel van geleerd hebt. Doe het in het vervolg altijd met condoom of andere vorm van anticonceptie, bijvoorbeeld de pil.

Ja je kan zwanger zijn.  Maar ik neem aan dat je zelf ook wel wist dat je een risico nam. 

Reputatie 2
Badge +2

ik heb hier zelf niet veel verstand van maar ik denk dat je ouders het wel begrijpen want je zit nu in de puberteit geloof ik.

Oooh wat sneu voor je ik zou eerst naar iemand uit je familie gaan die vertrouwt dan er mee praten dan komt het vast goed😍😍☹️☹️☹️

Reageer