Seks willen met beste vriend

  • 31 December 2022
  • 5 reacties
  • 543 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jongen van 13 een ben homo maar heb mijn klas vertelt bi 

Ik heb sinds kort een MEGA crush op mijn beste vriend ik wil heel graag seks met hem maar ik weet niet of hij wilt.Dilemma: Hij zit dan op mijn schoot om express mijn beeld te blokkeeren tijdens het gamen, maar dan (ik weet niet als grap of echt) zegt hij ¨Wat is dat harde ding!¨ en dan gaat hij bewegen met zijn kont. Ik word hier heel geil van en  weet niet of hij verder wil of of het maar een grap is want we kennen elkaar sinds groep 3 dus hebben jullie tips?

Alvast  Bedankt 

ps : ik weet dit ziet er heel erg uit als een mail


5 reacties

Hoi @ikbenhomo  je kan er voorzichtig een gesprek met dit onderwerp over beginnen en dan kijken hoe hij er op reageert

Badge

We praten wel soms ook over mijn seksualiteit maar verder niet echt dus ik ben bang dat ik mijn beste vriend kan kwijt raken

Badge

Nog andere tips?

 

 

Badge

Misschien is het te vroeg voor seks en moet ik eerst zien of hij wel wil kusssen

Reputatie 1
Badge

Ik zou netzo als @Tai6565 eerst vragen aan hem wat zijn seksualiteit is daardoor verkom je ook dat je je vriendschap met hem verpest. En dat hij ging bewegen met zijn kont komt waarschijnlijk doordat hij zelf ook wel spannend vond. En ik zou zeker nog geen seks hebben voordat je een beetje een sirieuse relatie hebt. Doe het niet uit lust.. 

 

Groetjes 

Reageer